Matkailukeskustelut > Matkailu kotimaassa

Ihaan poppoo Ahvenanmaalla ja Kolmårdenissa heinäkuussa 2015

<< < (17/21) > >>

Alan:
Nyt näyttää jo paremmalta.

Rohkeasti vaan huoltoasemalle!! Pumpun numeron voi ilmoittaa ralli englannillakin. Tuo nyt ei oikein kuulostanut uskottavalta, että kysymys olisi suomalaisten huoltoasemien tukemisesta.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.07.2015     kello on 14:27 ---Tuo nyt ei oikein kuulostanut uskottavalta, että kysymys olisi suomalaisten huoltoasemien tukemisesta.

--- Lainaus päättyy ---

ABC:llä tuet myös itseäsi ja automaattiasemilla tankkaan jos mahdollista.  :D Thumb

Alan:
Niinpä, mutta jos kesälomareissun uhraa asiakasomistajuuden alttarille, niin on mennyt priorisointi pieleen.

Tankkaa 10 litraa automaatista ja Torniossa loput.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.07.2015     kello on 14:49 ---Tankkaa 10 litraa automaatista ja Torniossa loput.

--- Lainaus päättyy ---

On sen verran hienon näköiset maisemat että tankattiin sitten jo tässä reippaasti ennakkoon ja täyteen tietty että näkee kulutuksenkin.  12.90 kruunua eli 1.38 €/litra 

ST1 ja Adria näkyvät samassa kuvassa

Vaimo ja pojat nousivat tuonne hyppytornille saakka, minä jäin hyppyrin nokalle, oranssipaitaisena näkyy hyvin. Alkoi suoraan sanottuna hiukkasen huippaamaan joten en edes yrittänyt.

Aika erikoinen kerrostalo.

edit. litrahinta lisätty

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 16.07.2015     kello on 16:27 ---..
Vaimo ja pojat nousivat tuonne hyppytornille saakka, minä jäin hyppyrin nokalle, oranssipaitaisena näkyy hyvin. Alkoi suoraan sanottuna hiukkasen huippaamaan joten en edes yrittänyt.
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
..

--- Lainaus päättyy ---
Aika mielenkiintoinen alastulomonttu - ylipitkällä hypyllä mätkähtää raiteille  :laugh: ..tarkoitus on osua alikulkuun  :P Kaikkea ne Äket keksii..
Tietty kuvakulma pettää  ;D

Tuota kulutusseurannasta - et kait ny jokaista tankkausta piiperrä muistiin (tai "käsihedelmään"). Mua omani ainakaan ei hirveästi tuo laskettu data kiinnosta kun ajotietokoneesta helpommin selviää korjauskertoimin  8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View