Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Karavaarin äänentoistolaitteet reissussa

<< < (13/19) > >>

pouhe:
Itse en ainakaan hankkisi kaikkia haluamiani tavaroita, olkoon korkotaso mikä tahansa.

Hesus:

--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 14.12.2019     kello on 02:53 ---Ihan vakio varusteita on, ainuat mitä on lisä varusteena, niin sähkö rappu ja sähkö markiisi.

--- Lainaus päättyy ---

okei no sitten.

yleensä vaan tuntuu että jos tilausvaiheessa ruksitellaan joku audio-paketti(mihin vaan), niin se maksaa vähintään 1500€ mutta 10-20%:lla siitä hinnasta rakentaa itse yhtä hyvän äänentoistojärjeste lmän.
Tietenkin se vaatii vaivaa ja aikaa jos nätin haluaa, eikä se silti aina vedä vertoja visuaalisesti tehtaan asentamille.

smy:
Mulla on Zenecin navi/radio yhdistelmä. Edessä taitaa olla vakkarit ja takana Biltemat

Ääntentoisto minusta yllättävän hyvä kun katsoo materiaalia mitä on. Ei säröile isoillakaan äänentosoilla. Taka kaijjuttimet onnistuneissa paikoissa (vaikka näkee esim. reiistä että itse asennettu). Ja kuulostaa itselle riiittävän hyvältä.
Zenec tarjoaa bluetoothit 3:lle laitteelle yms.

MCL:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 14.12.2019     kello on 06:31 ---Toivottavasti on hiljaisella ne ulkokaiuttimet...

--- Lainaus päättyy ---

Ollaan kyllä muutamankin kerran ihmetelty, että kuvittelevatko leirintäalueilla ulkokaiuttimilla töräyttelijät, että juuri se heidän mielimusiikkinsa on juuri sitä, mitä muut haluavat pakosta kuunnella.

Tuntuu vielä muuten ehkä mukavienkin ihmisten käsitys vääristyvän entisestäänkin, kun ottavat jukkapoikien korviariipivällä säestyksellä muutaman juoman siinä ohessa. ???

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: MCL - 17.12.2019     kello on 09:22 ---Ollaan kyllä muutamankin kerran ihmetelty, että kuvittelevatko leirintäalueilla ulkokaiuttimilla töräyttelijät, että juuri se heidän mielimusiikkinsa on juuri sitä, mitä muut haluavat pakosta kuunnella.

Tuntuu vielä muuten ehkä mukavienkin ihmisten käsitys vääristyvän entisestäänkin, kun ottavat jukkapoikien korviariipivällä säestyksellä muutaman juoman siinä ohessa. ???

--- Lainaus päättyy ---
Pitää riitävän hiljasella, niin ei häiritse teidän poppoota. Ja vähemmän tulee melua kun ois kulkimen ovi auki jotta musiikki kuuluu ulos.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View