Sivuja:
Toiminto
  • #31 kirjoittanut retkeilijä 02 Mar 2016
  • Meillä on m-autossa autoradio ja antennin dipoli tuulilasissa. Stereopeli, balanssia on ja hyvä niin. Saa minun puolen isommalle ja rouvan puolen pienemmälle. Vielä kun saisi kaksi ohjelmaa kuulumaan yhtä aikaa. Mutta silloin se olisi jo liian hankala säädettävä, kun yhdenkin kanavan valinta on niin vaikeaa.

    Radio on kyllä useimmiten kiinni, sillä vaikka minä tahdon niin vaimo ei. Ajaessa kuuluu riittävästi muutakin luonnollista ääntä ihan tarpeeksi, suhinaa, kolinaa, pörinää ja renkaat laulavat. Lomareissulla eivät uutisetkaan mahdu ohjaamoon muun puheen päälle.
     
    Kun pysähdytään sujautan CD:n radion rakoseen, säädän balanssit kohdalleen enkä nouse penkiltä ennen kuin ruoka on valmista. Kun laitan sopivan levyn soimaan niin paistinlasta liikkuu tahdissa ja ruoka paranee. Eikä pala pohjaan.

    Autoradio ja matkaradio. Kesällä huomasin, että ohjauspaneeli lähtee helposti irti rungosta ja on vietävissä ulos lepotuolilla käytettäväksi. En kuitenkaan saanut sitä vielä toimimaan. Ehkä ensi kesänä.
  • #32 kirjoittanut kimi 02 Mar 2016

  • Tarkoitatko että etupaneleita on joista pystyy hallitsemaan toimintoja paneli irti?
    Minulle uusi asia, irtettavat etupaneelit mulla on ollut ja on nykyäänkin pikkuautossa, tarkoitus on minusta kyllä se että radiosta ei tehdä houkuttelevaa varkaille.
  • #33 kirjoittanut seppoko 02 Mar 2016
  • Tarkoitatko että etupaneleita on joista pystyy hallitsemaan toimintoja paneli irti?
    Minulle uusi asia, irtettavat etupaneelit mulla on ollut ja on nykyäänkin pikkuautossa, tarkoitus on minusta kyllä se että radiosta ei tehdä houkuttelevaa varkaille.

    Miks ei toimisi, jos rakentaa piuhan radion ja paneelin välille. Mutta ei se minusta kuitenkaan ole järkevää kun kaiuttimet on sisällä. Hiukan pitänee huudattaa jos meinaa kunnolla kuulla. Nin ja levyt pitää käydä sisällä vaihtamassa.
  • #34 kirjoittanut kimi 02 Mar 2016
  • Johdollisena tietty onnistuisi ja olisi hankala käyttää, ei se langattomanakaan olisi mahdoton toteuttaa. Ihan uusi juttu kuitenkin minulle. Meillä on kaukosäädin asauton stereoille ja sitä käytän sisällä ja ulkona.
  • #35 kirjoittanut retkeilijä 02 Mar 2016
  • Ha haa .... Se oli pakina jonka keksin aamulla samalla kun nautin aamukahvista ;D

    Ja tässä se oli.


    Oikeasti (turha) kaukosäädin on tässäkin autoradiossa. En ole sitä käyttänyt ollenkaan.
  • #36 kirjoittanut sole 02 Mar 2016
  • Itsellä JBL Charge 2, jonka ääneen en ole oikein tyytyväinen. Matalalle menevä basso löytyy, mutta muuten ei aivan huippua. Basso ei ole oikein napakka ja keinotekoinen dynamiikan laajennus haittaa esim puheen kuuntelua. Luulisin kuitenkin että samaa tasoa kuin UE Megaboom tai Soundlink Mini. Harman-Kardon Onyx Studio voi olla kyllä tosi hyvä, sitä en ole kuunnellut.

    Itse olen tykästynyt Marshall Kilburniin. Todella luonnollinen ääni ja napakka basso vaikka ei mene ihan yhtä alas kuin parhaissa muissa kannettavissa. Vastaava olisi Audio Pro Addon-T3. Suosittelen. Pitkä akunkesto ja hyvä ääni.
  • #37 kirjoittanut Aakku 23 Jun 2016
  • Ostin tällaisen UE Boom 2 BT kaiuttimen....

    Aattelin, kun halvalla sain. Yllätyin aika positiivisesti, joskin vertailukohtaa mulla ei ole mihinkään.
    Alkuperäinen suunnitelma oli katsella läppäriltä telkkua ja korjata heikko äänentoisto, mutta käytännössä tämä pieni kaiutin toimii nyt melkein minkä tahansa äänilähteen tukena.
    http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kaiuttimet/UEBOOM2BK/ultimate-ears-boom-2-bluetooth-kaiutin-musta?scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_DSA_KAIUTTIMET&gclid=CjwKEAjwka67BRCk6a7_h_7Pui8SJABcMkWRBZEVVB33STwqa1EFILDPZJbTCl0fN4McBMcTsxADaBoCvFLw_wcB
  • #38 kirjoittanut akiville 23 Jun 2016
  • Ostin tällaisen UE Boom 2 BT kaiuttimen....

    Aattelin, kun halvalla sain. Yllätyin aika positiivisesti, joskin vertailukohtaa mulla ei ole mihinkään.
    Alkuperäinen suunnitelma oli katsella läppäriltä telkkua ja korjata heikko äänentoisto, mutta käytännössä tämä pieni kaiutin toimii nyt melkein minkä tahansa äänilähteen tukena.
    http://www.gigantti.fi/product/tv-ja-aani/kaiuttimet/UEBOOM2BK/ultimate-ears-boom-2-bluetooth-kaiutin-musta?scid=EXT_SEM_GOOGLE_IH_DSA_KAIUTTIMET&gclid=CjwKEAjwka67BRCk6a7_h_7Pui8SJABcMkWRBZEVVB33STwqa1EFILDPZJbTCl0fN4McBMcTsxADaBoCvFLw_wcB

    Ostin myös kun oli 99€. On hyvä tuohon rahaan  ja puhelin apsi on toimiva. Akunkesto plussaa. Erityiskehut saa kosteus- ja likasuojaus. Voi huoletta heittää rantakassiin...

    -a-

    Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

  • #39 kirjoittanut trapper 23 Jun 2016
  • Tälläinen mulla Bose soundlink 3,tämä ainoana soittimena meillä johon striimataan radiot yms netistä,bluetooth ja 3,5mm liitäntä.Tosi puhdas ääni,basso ihan ok ei liian kova


  • #40 kirjoittanut akiville 24 Jun 2016
  • Tälläinen mulla Bose soundlink 3,tämä ainoana soittimena meillä johon striimataan radiot yms netistä,bluetooth ja 3,5mm liitäntä.Tosi puhdas ääni,basso ihan ok ei liian kova

    (Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
    Tämähän on paras!

    -a-

    Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

  • #41 kirjoittanut K.E.V 24 Jun 2016
  • Autossa on kohtuuhyvät poppikoneet, vaunussa radio/dvd ja 4x 2 tie kaapit JL-Audio + aktiivi subbari. Sitten on bluetooth kaiutin Nokia 360 jossa kohtalainen ääni ja toimii 8-10 tuntia omalla akullaan. Ja vielä kannettava radio-cd näitten lisäksi.
    Kyllä kuuluu :)
  • #42 kirjoittanut aaoulusta 24 Jun 2016
  • On hyvä 4piste soitin! asunnossa pinta asennetut äänilaitteet suunta takapuskuri, voisi olla lisäpari jonka  suuntaisi vastakkain jotta hiwistellä woisi
  • #43 kirjoittanut Hesus 12 Dec 2019
  • vanha aihe mutta esitetään oma kysymys täällä: tekeekö noilla ohuilla aktiivisubbareilla mitään? vaunun alatoistoa tekis mieli parantaa, subbari tulis sohvaryhmän alle. Ei ole tarkoitus mitään äänenpaineita mittailla, vaan normaalia musiikin kuuntelua.

    Motonetissa ois pari tuollaista ohkaista (8 ja 10"), ja niissä ois  kaukosäätö. Olisi hyvä kun ei sinne sohvan alle joka välissä viittis mennä säätelee  Thumb


    soittimen olen jo päivittänyt ja kaks lisäkautinta asentanut. mutta ilman vahvistinta loppuu tehot bassoilta.
  • #44 kirjoittanut K.E.V 12 Dec 2019
  • vanha aihe mutta esitetään oma kysymys täällä: tekeekö noilla ohuilla aktiivisubbareilla mitään? vaunun alatoistoa tekis mieli parantaa, subbari tulis sohvaryhmän alle. Ei ole tarkoitus mitään äänenpaineita mittailla, vaan normaalia musiikin kuuntelua.

    Motonetissa ois pari tuollaista ohkaista (8 ja 10"), ja niissä ois  kaukosäätö. Olisi hyvä kun ei sinne sohvan alle joka välissä viittis mennä säätelee  Thumb


    soittimen olen jo päivittänyt ja kaks lisäkautinta asentanut. mutta ilman vahvistinta loppuu tehot bassoilta.
    Tuossa ihan ehdoton, katso miten alas se menee. Voidaan asentaa kaiutinlinjaan tai rca , on kaukosäädin. Itsellä tämä. Oli vanhempi mutta se varastettiin kuten muutkin poppikoneet. Tämä on parempi kuin se entinen. Huom tämä on tarjouksessa.
    https://www.autostudio.fi/autoon/subwooferit-1/koteloidut-aktiiviset/pioneer-ts-wx130da-aktiivisubwoofer.html
  • #45 kirjoittanut 88k5 12 Dec 2019
  • Vaimon pikkuvolleen laitoin joku vuosi sitten pikkukuution joka toimii  Thumb

    https://www.autostudio.fi/autoon/subwooferit-1/koteloidut-aktiiviset/hertz-dba200-3-8-aktiivisubwoofer.html

    Frankkiinkin menisi hyvin kuskin takana olevaan L-sohvaan tuo - tuossa sakarassa (istuinlaatikossa) ei ole tullut pidettyä mitään..
Sivuja:
Toiminto