Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Kolmas kerta Eurooppaan
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.09.2015 kello on 16:27 ---Annatko markiisin roikkua vapaana koko painolla seinään vai näinkö väärin?
--- Lainaus päättyy ---
eihän tuo ole kuin metrin ulkona
kimi:
Minulla vaan on tapana ottaa tuet käyttöön heti kun niihin yllän ja siis myös veivata markiisi ulos tukien varassa. Sitten kun se on ulkona kiristän markiisikankaan tiukaksi
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.09.2015 kello on 16:52 ---Minulla vaan on tapana ottaa tuet käyttöön heti kun niihin yllän ja siis myös veivata markiisi ulos tukien varassa. Sitten kun se on ulkona kiristän markiisikankaan tiukaksi
--- Lainaus päättyy ---
Minä haluaisin kanssa ne seinäkiinnikkeet jaloille niin olisi helppo laittaa jalat tukemaan tällaiseen pikku levitykseen .
Oulaa:
en tiedä onko laki muuttunut mutta huoltiksen mies sanoi että ehdoton Epsanjan laki kieltää tankkaamasta kun näki pulloni kaasukotelossa ja mulla siinä adapteri valmiina :o
"Masi":
Laitontahan se on ollut jo kauan , mutta nykyisin ovat ruvenneet rangaisemaan.
Ei taida länsi-euroopan puolella olla yhtään maata jossa se olisi laillista adapterilla tavalliseen pulloon
huolto-asemalla tankata. Tosin jotkut sitä tekee esimerkikisi portugalin puolella.
Mutta kysäse aseman pitäjältä missä on lähin kaasupullojen täyttö-asema, siellä ne täyttää sen sinunkin pullon vaaan päällä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta