Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Kolmas kerta Eurooppaan

<< < (6/21) > >>

retkeilijä:
Pimeys on tulossa (varsinkin etelässä). Onhan se lähes shokki täälläkin valoisien kesäöiden jälkeen elokuun lopulla retkeiltäessä. Otsalamppu ja tehokas taskulamppu tarvitaan.

Oulaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 26.08.2015     kello on 08:34 ---Joko laitoit valot?

Onko sulla muuten sähköpistokkeessa shuko-ulosotto? Siitä saat irtovalolle sähköt.  :)

--- Lainaus päättyy ---
Tuollahan minä jossain toisessa topikissa esittelin uuden töpselin niin haukuttiin rosvoksi,p......le.

Tuommosen ruuvautin naapurin sähkömiehellä johdon päähän niin luulevat että mittarin ohitte käytän sähköä.
Eivät ole haukkujat käyneet ulukomailla ko siellä tolopasta kolikolla ostetaan säääääähköä omaan johtoon  ^-^
Sama vaikkon minkälaiset jakorasiat ja työmaakeskukset sen jälkeen ,kaikesta maksat kumminkii.
Käykää ulukomailla kahtomassa kun Sakemanni vetää telttaansakkin jääkaapit ,televisiot ja mikrot VW Golffinsa peräloosterista niin on haaroitusjohto poikineen kun joka nurkalta menee teltan liepeen alta johtoa telttaan.
Eikä kukaan puhu mitään.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 26.08.2015     kello on 21:19 ---Tuollahan minä jossain toisessa topikissa esittelin uuden töpselin niin haukuttiin rosvoksi,p......le.

--- Lainaus päättyy ---

Ei sitä muista, kuka missäkin ketjussa ja mitä.

Minä en rosvoksi hauku, on samanlainen. Thumb

Oulaa:
Etutelttaan on kaksi valaisinta mutta vielä se 220V roikkalamppu puuttuu ^-^
Sisällä on lisätty tunnelmavalaistusta verholautojen taakse kun pidän epäsuorasta valaistuksesta .
Muutama paristo ledvalaisin liiketunnistimella on helpottamassa liikkeellelähtöä sängystä .
Ja kaikki sisävalot olen muuttanut ledeiksi.
Nyt on vain 150W invertteri sauvasekoittimelle ja CPAP-laitteelle jos ei olla alueella sääähkössä.

Oulaa:

Ajankuluksi yritän vaimentaa kasettiverhon ärsyttävää helinää.

Vähän isommat roiskeläpät taakse että pohjavanerin hiekkapuhallus loppuisi :-X

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View