Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Asuntoautoa hankkimassa

<< < (16/26) > >>

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku -  4.07.2015     kello on 17:39 ---Onko se nyt mallia Orgi, Millerin, tai Rellun sijaan?

--- Lainaus päättyy ---

Duodaa .ORG! -nimi on kyllä varattu minun mielessäni ihan kokonaan toiselle forumille: http://www.moottoripyora.org :D Tuolla forumilla kun on kuitenkin jo 04/2002 lähtien tullut pyörittyä, joten kyllä tuo Rellu, Retkule, Rönö, Rötkö, Timanginokka, tms. jatkossakin on ^-^

Oulaa:
älkää nyt piinatko rell.....a

jermu:

--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa -  4.07.2015     kello on 18:39 ---älkää nyt piinatko rell.....a

--- Lainaus päättyy ---
Eihän sitä nyt rellun piuhaketta saa piinata.

HiTec:
No myönnetään että hiukan piti jo etsiäkin (lähes 2v) jotta sai nimenomaan Rellun alustalle rakennetun, kettinkikoneisen ja riittävän suuren B-kortilla ajettavan, meidän budjettiimme mahtuvan auton. Järjestyksessään tämä on jo 3. Rellu talossa 8)

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec -  4.07.2015     kello on 19:10 ---No myönnetään että hiukan piti jo etsiäkin (lähes 2v) jotta sai nimenomaan Rellun alustalle rakennetun, kettinkikoneisen ja riittävän suuren B-kortilla ajettavan, meidän budjettiimme mahtuvan auton. Järjestyksessään tämä on jo 3. Rellu talossa 8)

--- Lainaus päättyy ---
Näytät olevan todella tyytyväinen autoosi. Hyvä niin...

Niin olen minäkin sen jälkeen, kun kävin koeajamassa vähän ajettua Renault Masterin retkuiluautoa.
Tuli todella hyvä mieli, kun jatkoin matkaani hiljaisella ja pehmoisesti kulkevalla vanhalla Taransporterillani.

Myyjä väitti, että Rellu on hiljaisempi, kuin Ducato. Tiedä häntä. Moottorin ääni oli repivä ja auto jysähti joka kuopassa. Muutoinkin vähän ajetun auton kaikki kalusteet helisi, kuin vajaassa naulalaatikossa.

Kyllä nää on niin yksilöitä. Eipä näitä oikein voi ostaa sikaa säkissä tyyliin. Myyjäkin totesi, että kyllä minä siitä hiljaisen tekisin pienessä ajassa. Niin varmaan olisin tehnytkin, tai ainakin yrittänyt. Kauppaan kuitenkin jäi ja rahat säästyi toistaiseksi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View