Matkailukeskustelut > Yleiset leirintäalueet

Oulujärven leirintäalueet

(1/3) > >>

LunaNegra:
Morjens,

Ollaan perheen kanssa muutama viikko tienpäällä ja tässä Maanantaina olis tarkoitus mennä Oulujärven kupeeseen mutta leirintäalueita on aikasta monta tarjolla. Osaisitteko ehdottaa mihin niistä kannattaisi sukeltaa kun mukana minun ja vaimon lisäksi on 3 pientä joiden mielipuuhaa on aktiiviset leikit ja uiminen / saunominen.

Kiitokset vinkeistä ja mukavaa kesää!

-Luna

Teukka-74:
Teeriniemessä ollaa AINA viihdytty. Onkimista, vuokra sauna loistavan uimalammen rannalla, oulujärvenranta on todellinen helmi. Loivasti syvenevä hieno hiekkaranta, minigolffia, hyvät ja kauniit liikuntamaastot ym.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Karrppa:
Tarkotus olisi manamansaloon mennä mutta mikä olisi paras tai mitä paikkaa vaanarit suosittelee oulujärveltä? Lapsille pitäisi olla jotain aktiviteettia tai pyöräilymaastoa.

Teukka-74:
Teeriniemeä uskaltanen suositella.
http://www.camping.fi/kohdesivu.asp?sua=5&lang=1&s=562

timangi:
Manamansalon kultahiekat käytiin viime kesänä tsekkaamassa. Oltiin näihin aikoihin niin meidän lisäksi oli kymmenkunta autoa korkeintaan ja porukka häipyi aina seuraavana päivänä. Ihan siisti paikka ja ranta mutta on se jääny kyllä meidän mielestä 80-luvulle... ja paljon sellaista mitä mainostettiin ei ollu käytettävissä. Mutta voisin kuitenkin mennä toistekkin. Tänä vuonna tarkoitus käydä manamansalon leirintäalueella. Meilläkin matkustaa minä ja vaimo ja kolme pientä..nyt 2,5 ja 6 ja 8.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View