Tekniikkakeskustelut > Kylpyhuone ja WC

WC:n ja suihkun käyttö

(1/15) > >>

Aakku:
Kävin kuolaamassa hieman isompaa retkuiluautoa...

Ajatuksena oli löytää sellainen auto, jossa olisi WC ja suihku.
Mitenkä näissä mahtuu suihkuttelemaan, kun ne on samassa kopissa ja suihku on osin vessanpöntön ja pesualtaan päällä? Yhdessä uudessa hulppeassa, tai ainakin kalliissa autossa oli suihku takana, jonka takaseinänä oli vain pakun ovet. Vedet siis roiskuisi suoraan pakun takaoveen ja sieltä valuisivat lattialle.

Mistä löytyis sellainen alle 6m retkuiluauto, jossa olisi erillinen suihkukaappi ja vessa?
Ajattelin sellaista alkovimalliakin, jossa olisi tilaa 4:lle ja makuutilat vain alkovissa. Takaosa olisi sitten vaikka sitä sosiaalitilaa. Voisi siellä olla tietty takana pitkä sohvasänky pitkittäin vielä. Taitaa olla mahdoton yhtälö löytää valmiina.

HiTec:
No tuossa itsellä on Rellussa WC + suihku, molemmat omina tiloinaan, suihkuseinällä/-ovella erotettuna. Ja valmiita petejä on 4 kpl, joista 2 kpl alkovissa. Keskiosan pöytäryhmästä saa sitten tarvittaessa vielä 2 kpl petipaikkoja lisää, mutta kuka jaksaa noiden kanssa joka ilta & aamu jumpata jos ei pakko ole. Tosin tuolla autolla on pituutta "jopa" 6,59m, vaikkakin B-kortti kuskille riittää 8)

seppoko:
Mielipiteitä on monia. Meillä ei ole paljoa käytetty auton suihkua. Kummankinlaisia on ollut, erilliset suihku ja wc sekä molemmat samassa tilassa. Ainakin näissä meillä olleissa olen pitänyt ehdottomasti parempana, että ovat samassa tilassa.

Suunnilleen samat "neliöt" käytetään joko tilavaan(?) suihku-wc-tilaan tai erillisiin wessaan ja suihkuun, jolloin kumpikin on hyvin pieni.

Haapaniemen Paroni:
Tommonen ;) Thumb





Wc erikseen ;) Thumb

Arska:
No mulla on toi atrian romuska ollu vissiin 5 vuotta eikä koskaan ole suihkua tarvittu, joskus silloin tällöin lasken vettä ettei  putket limotu. Nuoriso voi käyttääkin mutta nekin on sfc jäseniä niin nekin varmaan käy aina alueilla saunomassa. Kun nyt oon ettinyt meille sopivaa kuljinta niin suihkutiloilla ei ole  merkitystä ,kunhan vessaan mahtuu kunnolla istuu  pöntöllä 

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View