Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä
Vakiovirtalaturi 2000W aggregaatin perään
Yrjö:
^Voltteja voisi olla enemmän, ehkä 14.5-15.5 V.?
Rölli:
oikeet trukkilaturit/pikalaturit käyttää lataussyklin aikana jopa16.5 voltin lataus jännitettä lyijyakulle jotta se saadaan ottamaan riittävän nopeasti virtaa. tuollainen laturi ois agre käytössä ehoton..
Teukka-74:
Tarkoitatko Rölli että tuo laittamani linkin laturi olisi hyvä? Jos hoksaatte muita vaihtoehto niin olisin kiitollinen.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 26.06.2015 kello on 13:29 ---oikeet trukkilaturit/pikalaturit käyttää lataussyklin aikana jopa16.5 voltin lataus jännitettä lyijyakulle jotta se saadaan ottamaan riittävän nopeasti virtaa. tuollainen laturi ois agre käytössä ehoton..
--- Lainaus päättyy ---
Henkseleitä rämpsyttelevä kaveri rakensi minulle vanhoista romuista mökille akrin perään laturin. Potikasta kiertämällä tehot sopivaksi.
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.06.2015 kello on 14:03 ---Tarkoitatko Rölli että tuo laittamani linkin laturi olisi hyvä? Jos hoksaatte muita vaihtoehto niin olisin kiitollinen.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
latausta aatellen bilateemalainen parempi ainaki noil pekseil mitä linkistä löyty, ei mun mielestä sun käyttöön hyvä va ei kalliskaa..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta