Tekniikkakeskustelut > 12 voltin järjestelmä

Vakiovirtalaturi 2000W aggregaatin perään

<< < (2/2)

Yrjö:
 ^Voltteja voisi olla enemmän, ehkä 14.5-15.5 V.?

Rölli:
oikeet trukkilaturit/pikalaturit käyttää lataussyklin aikana jopa16.5 voltin lataus jännitettä lyijyakulle jotta se saadaan ottamaan riittävän nopeasti virtaa. tuollainen laturi ois agre käytössä ehoton..

Teukka-74:
Tarkoitatko Rölli että tuo laittamani linkin laturi olisi hyvä? Jos hoksaatte muita vaihtoehto niin olisin kiitollinen.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: rolli4x4 - 26.06.2015     kello on 13:29 ---oikeet trukkilaturit/pikalaturit käyttää lataussyklin aikana jopa16.5 voltin lataus jännitettä lyijyakulle jotta se saadaan ottamaan riittävän nopeasti virtaa. tuollainen laturi ois agre käytössä ehoton..

--- Lainaus päättyy ---

Henkseleitä rämpsyttelevä kaveri rakensi minulle vanhoista romuista mökille akrin perään laturin. Potikasta kiertämällä tehot sopivaksi.

Rölli:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 26.06.2015     kello on 14:03 ---Tarkoitatko Rölli että tuo laittamani linkin laturi olisi hyvä? Jos hoksaatte muita vaihtoehto niin olisin kiitollinen.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

--- Lainaus päättyy ---
latausta aatellen bilateemalainen parempi ainaki noil pekseil mitä linkistä löyty, ei mun mielestä sun käyttöön hyvä va ei kalliskaa..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View