Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit

Pussimarkiisin kuljetus

<< < (4/5) > >>

akiville:

--- Lainaus käyttäjältä: TeeJii - 19.07.2015     kello on 21:43 ---Eli helpommalla varmaan pääsee, jos sen ottaa pois?

--- Lainaus päättyy ---
Helpommalla pääsee kun antaa olla paikoillaan...mulla on ihan taivasalla markiisi paikoillaan.

-a-

Sent from my PadFone T004 using Tapatalk 2

Häjy--71:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 19.07.2015     kello on 21:22 ---Yleensä en ole pitänyt, mutta viime talvena jäi markiisi kiinni vaunuun, eikä käynyt kuinkaan. Tosin vaunu oli kylmässä katoksessa koko talven.

--- Lainaus päättyy ---

Monta talvea on omakin ollut paikoillaan, eikä ole miksikään mennyt. Paitsi tietysti likaantuu/ottaa väriä syyssateilla, mutta tuleepahan sitten pestyä kerran kaudessa. Saattaispa tuo likaantua tämmöisinä sateisina kesinäkin pussissa kastuessaan.

Pena10:
Mulla on pussimarkiisi ja pieni talviteltta. Kun reissaan talvella, on tuo teltan purku ihan kovaa hommaa. Viimeksi piti hiustenkuivaajalla sulatella putken liitokset ja teltan ja katoksen liitokset, että lähti irti.

Nyt olen päättänyt, että rupea telttaa laittamaan muutaman kuukauden takia, vaan jätän tuon pussimarkiisin jatkuvasti. Talveksikaan en turhaa ota pois, vaikka sitä ei silloin käytä.

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: pn - 10.07.2015     kello on 13:00 ---If it's worth doing, it's worth overdoing :D. Eli täytyy tunnustaa että insinööri pääsi liiankin vapaaksi tässä tapauksessa, tosin eihän tuohon mennyt kuin omaa aikaa.

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Vähän tuli takaylitystä. Kajakkia kun olen kuljettanut niin olen yrittänyt laittaa niin, että ei mene kummastakaan päästä yli. Tasapainossa ei sitten ole, eli tarvii kaveria kiinnitykseen ja irrotukseen.

Jossain vaiheessa kai tarvii sen punaisen lipun heilumaan kuorman päähän, joku varmaan säädökset muistaa, että miten ne meni.

seppoko:
Muistaakseni metristä lippu. Vaan ei ole pahitteksi vaikka olisi jo aikaisemmin.

Niin ja 2m. maksimi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View