Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Verkkokauppa.com aggrikaatti.

<< < (6/7) > >>

Teukka-74:
Hyvä. Tämä selittääkin sen miksi volttimittari kävi sekunnin ajan kuormituksen alkaessa n.210V ja palasi sitten tasolle 230V.

puskajussi:
Mitä tapahtuu kun kytkee tuommoisen 700 W aggregaatin vaunun 1000 W pannun vastukselle. Kyykkääkö aggre vai pelaako vastus vähemmällä teholla?

Turhan Höpöttäjä:
Ensinkin, miksi agrilla sähkölämmitystä. Minulla sulake laukeaa 3,2kW:n agrissa, jos laitan liikaa kuormaa.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi -  3.01.2016     kello on 19:03 ---Mitä tapahtuu kun kytkee tuommoisen 700 W aggregaatin vaunun 1000 W pannun vastukselle. Kyykkääkö aggre vai pelaako vastus vähemmällä teholla?

--- Lainaus päättyy ---

Minä en yrittäisi edes testata tuollaista toimintaa!

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: puskajussi -  3.01.2016     kello on 19:03 ---Mitä tapahtuu kun kytkee tuommoisen 700 W aggregaatin vaunun 1000 W pannun vastukselle. Kyykkääkö aggre vai pelaako vastus vähemmällä teholla?

--- Lainaus päättyy ---

Puhdas veikkaus ei mitään ihmeenpää, toimii vain sillä teholla mikä aggregaatista tulee. Vastus sinänsä ei ole kovin kranttu, vaikka teho heitteleekin.  Olen nähnyt kuinka vesivoimalla on pyöritetty 1000w sähkövastusta ja teho heitteli jatkuvasti, eikä siinä sen kummempaa tapahtunut, välillä lämpesi enemmän, välillä vähemmän.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View