Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Verkkokauppa.com aggrikaatti.

<< < (3/7) > >>

RR:
Älä jätä bensaa tankkiin pidemmän säilytyksen ajaksi. Tai kokeile pienkonebensaa.

Mulla on tossa pihalla yks tommonen, tosin itse taisin sen lopulta rikkoa.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 25.06.2015     kello on 17:16 ---Tarve tuonkin määrää. Jos oikeasti tarvitsee aggregaatin niin halvinta ei kannata ostaa vaikka käyttö olisi pientä. Aikoinaan olen ostanut halpoja työkaluja ja laitteita mutta kun kesken jonkun työn laitteet pettää niin maksaa mieluummin hiukan enemmän laadusta.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri näin. Tosin joskus voi tuo edullisempikin "ei-merkkituote" yllättää, mutta näitäkään harvemmin voi yleistää että jokainen ko. "ei-merkin" tuote olisi yhtä laadukkaita yksilöitä. Voittaahan joku lotossakin joka viikko 8)

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 26.06.2015     kello on 08:32 ---Juuri näin. Tosin joskus voi tuo edullisempikin "ei-merkkituote" yllättää, mutta näitäkään harvemmin voi yleistää että jokainen ko. "ei-merkin" tuote olisi yhtä laadukkaita yksilöitä. Voittaahan joku lotossakin joka viikko 8)

--- Lainaus päättyy ---
Tuo lotto vertaus oli hyvä  Thumb Kun en lottoa, niin olisko tämä minun lottovoittoni  ;)
Ostetaanhan Lidlestä mitä-missä-milloin merkkejäkin , kun niissä on 3v takuu. En tarjoa omia
kamppeitani hirsityömaille, koska saisin vain paskaiset naurut mutta omaan käyttööni työkaluni
pääosin sopivat.
Jokainen taaplaa tavallaan ja se jolla on varantoja ostaa Kiporin tai Hondan  :) Ilmoittelen tähän
ketjuun jos tuote menee paskakaksi. Muutoin ei mulla oikeastaan ole lisättävää tänne.

88k5:
Joopa-joo.. yleensä merkkikoneen ero on se, että kestää paiskomista paremmin ja "väkisin" käyttöä. Koneen työnjälki saattaa olla ihan samaa mitä halpiksellakin..
Jos halpisvehkeellä (varsinki jos oma), tajuaa hellittää/lopettaa ajoissa - vehkeet kestää..

Suunnittelu/tekovika on eri juttu..

Turhan Höpöttäjä:
Takuuajan pituus määrää laadun.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View