rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Electrolux hiiteen, tilalle kompressori kaappi mutta mistä edullisesti  (Luettu 114264 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:45
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
Kuka niitä reikiä haluaa vaunun katolle ja jonkun ajan päästää vedet katolle ja home pommi valmiina...

Nyt kiiruusti laittamaan Polarin kattoreiät umpeen.  ;D  :D  ;D

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.11.2018 kello on 13:14
Ketjun ideahan on retrofittaus kun vanha kaasukaappi ottaa loparit. Itse suosittelen kaikille as.autoilijoile ko. Tilanteessa kompura,inu,paneeli yhdistelmää ja jää n.400€ rahaakin taskunpohjalle. Mutta jos on toimiva kaasukaappi niin vaihto tapahtuu muista kuin rahallisista syistä kompurakaappiin. Uutta kaasukaappia en vanhaan kulkimeen enää ostaisi.
-Luna

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:12.02.2024 kello on 20:53

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Tuosson halapa ja näpiän kokoonen. :D

http://www.biltema.fi/fi/Koti/Keittio/Varusteet/Jaakaappi-12230-V-2000022945/

Tuommonen jääkaappi on minulla kakkoskaappina. Laitoin termarin kaapin sisään, jossa vaihtokäret ja hidastusrele. Kun terkku pyytää jäähdytystä, käynnistyy invertteri ja hidastuksen jälkeen kaappi. Kaappi on lähinnä juomia täynnä, lämpötila 4-10. Otan kaapin pois päältä puskassa, kun reilun 300Ah:n hupiakut ei tahdo kaikkeen riittää.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Montako vuorokaukatta kompura pysyy kylmänä ilman sähköä ;) :D
No tämä oli kyllä huima yli hilseen veto. Entä kaasukaappi ilman kaasua?

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
Seppoko kirjoittaa järkiä ja Hitec. Kaappi kun kaappi lämpenee jos energia loppuu. Luna Negra on asian ytimessä. Jos jollain on toimiva kaasukaappi niin ollos hyvä vaan mutta vaihdon aikaan en miettinyt muuta vaihtoehtoa. Tiplomaatin kannattaa katsoa minun laittama kuva johtojen vedosta, ei yhtään reikää kattoon lisää Hyvää sunnuntaita kaikille.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla


*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:19
  • Eipä turhia höttyillä :)
Kaappi kun kaappi lämpenee jos energia loppuu.

Tähän on olemassa yksi ehkä tavallaan "poikkeus", märkä hiilikasa. Hiilessä on ihan suunnattoman suuri pinta-ala ja aurinko lämmittää tuon mattamustan pinnan aika tehokkaasti => vesi haihtuu hiilestä aika hyvin ja höyrystyvä vesihän sitoo itseensä lämpöä => kasan sisusta viilenee, ei paljoa mutta viilenee kumminkin jokusen asteen. Tätä keinoa käytetään mm. kehittyvien maiden hedelmäplantaaseill a kun hedelmät joudutaan varastoimaan joksikin aikaa poiminnan ja poiskuljetuksen välillä eikä siellä pellon laidalla ole sen paremmin kompura- kuin kaasukaappejakaan käytettävissä 8)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 6.11.2022 kello on 15:12
Tuosson halapa ja näpiän kokoonen. :D

http://www.biltema.fi/fi/Koti/Keittio/Varusteet/Jaakaappi-12230-V-2000022945/

Halvalla ei saa hyvää, tuo imuroi akun tyhjäksi kohtuu vikkelään ja ns. suojaetäisyys takaseinässä ( kuumenee ) aiheuttaa päänvaivaa, kaapin lämpötilan säätönuppi tottelee vain verkkovirta käytössä, ei laisinkaan 12V. käytöllä... valitsin kompuran.

Minulla olisi yksi ylimmääräisenä vain kaksi kertaa käytettynä.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:21.06.2021 kello on 20:40
  • Kun filetillä fileoi Fiiliksessä,tulee hyvä fiilis
Seppoko kirjoittaa järkiä ja Hitec. Kaappi kun kaappi lämpenee jos energia loppuu. Luna Negra on asian ytimessä. Jos jollain on toimiva kaasukaappi niin ollos hyvä vaan mutta vaihdon aikaan en miettinyt muuta vaihtoehtoa. Tiplomaatin kannattaa katsoa minun laittama kuva johtojen vedosta, ei yhtään reikää kattoon lisää Hyvää sunnuntaita kaikille.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
    Minulla on kennot katolla,ja läpivientiä ei näy,eikä mitään johtoja katolla,läpivienti kinnikejalan sisältä,joka on vesitiivis !

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 1.11.2018 kello on 13:14
Vanha antenni poistettiin katolta ja samaa läpivientiä pitkin paneelin kaapelit sisään.

-Luna