Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Mistä saa Suomessa edullisimmat karavaanaritarvikkeet?

<< < (3/4) > >>

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 26.06.2015     kello on 11:29 ---^
Eilen hain Motonetistä tuolla vajaa 1€/pss hinnalla kun erään drl-valon kostuminen (ostettu 2013, eikä kuittia) meni vielä "takuuseen" - piti kannattaa kivijalkaa..

Mulla auton wc-luukussa olen aina annospurkkia säilyttänyt. Viime kesänä Saksasta ostettua noita annospusseja yhdistin. Vanhan (silloin 2v) ja uuden purkin. Helteisen Ranskan kesän ja Suomen talvenjälkeen olen huomannut, että pohjimmaisen pussit ovat kovasti liimautuneet toisiinsa ja klimppiytyneet. Näisti ja huolellisesti irroitelemalla ne säilyvät ehjinä - mutta vanhat kannattaa käyttää ensiksi pois  ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joskus tulee elektronikan mukana silican pusseja, niitä kun pari sinne purnukkaan laittaa niin eivät limppiinny.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 24.08.2015     kello on 18:50 ---Joskus tulee elektronikan mukana silican pusseja, niitä kun pari sinne purnukkaan laittaa niin eivät limppiinny.

--- Lainaus päättyy ---
Tuohan onkin oiva vinkki  Thumb Täytynee ottaa käyttöön..

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.08.2015     kello on 18:42 ---Saako tavallisista kaupoista vielä Thedfordin "Thetford Kem Sachets" annospusseja...?

Tuntuu, että poistuu myynnistä sieltä täältä.
Motonetistä alkaa loppumaan jo kaikista myymälöistä, eikä lisää näytä tulevan. Samoin Honkkari on lopettanut lähes kaiken karavaanituotteiden myynnin.

Onko ainoa konsti enää nettikauppa, kun nuo oikeat karvaaniliikkeet ovat niin kovin kaukana täältä maalta?

--- Lainaus päättyy ---

Ennakointia, eihän noita tarttee ostaa kuin kerran vuodessa. Saa yleensä myös kaikilta SFC-alueilta.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 24.08.2015     kello on 20:16 ---Ennakointia, eihän noita tarttee ostaa kuin kerran vuodessa. Saa yleensä myös kaikilta SFC-alueilta.

--- Lainaus päättyy ---
Ennakointiapa hyvinkin...Ensi kesää varten hankkisin.

SFC alueet ovat mulle yhtä kaukana, kuin karavaaniliikkeetki n.

K.E.V:
Jo täytyy syrjässä asua ? Jos ei mikään osu kohdalle suomenmaassa.  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View