Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Sauna on lämmin

<< < (3/5) > >>

Turhan Höpöttäjä:
No, joskus taka kautta.   ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 14.05.2011     kello on 07:26 ---No, joskus taka kautta.   ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joo, vaihtelu virkistää!! ;D

Mutta saunassa... :o

sipu:
saunaan saunaan suomalaiset ... me saunomme vain.... tänään  ;D ;D ;D ;D ilman vastaa , vihtaa , mut joskus oon sadomistina hakannut iitteetän katajan oksal ja huiiiiiiiiii kun teki kutaa ... ;D ;D ;D

hartsakoski:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.05.2011     kello on 11:31 --- mut joskus oon sadomistina hakkannut iitteetän katajan oksal ja huiiiiiiiiii kun teki kutaa ... ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---
sipu,olet ehkä hieman erilainen nainen ;D ;D ;D

tapani pokkinen:

--- Lainaus käyttäjältä: sipu - 14.05.2011     kello on 11:31 ---saunaan saunaan suomalaiset ... me saunomme vain.... tänään  ;D ;D ;D ;D ilman vastaa , vohtaa , mut joskus oon sadomistina hakkannut iitteetän katajan oksal ja huiiiiiiiiii kun teki kutaa ... ;D ;D ;D

--- Lainaus päättyy ---

Kataja on siitä jännä, että sen neulaset pehmiävät kun nostaa oksat ajoissa saunan kattoon muhimaan. Latviassa käytetään meidän koivufanaatikkojen sijaan lähes kaikkien puiden lehmuksia ja erittäin paljon mitä erillaisempia yrttejä lauteihilla. Mm lattioille levitetään myös saniaista, jossa etenkin lapset tykkäävät peuhata.

Sitä vaan, että kyllä se Kyly käy myös touhuliiteriksi ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View