Tekniikkakeskustelut > 230 voltin järjestelmä

Cee / Shuko juttua

<< < (7/45) > >>

Turhan Höpöttäjä:
Aivan. Kymppi metrin on hyvä myös olla, jota minä käytän kaksvitoseen suhteessa, yheksän kymmenestä kerrasta.

jak900:
Joo tuon huomasinkin että on 20m, täytyy tuo 25m jostain hommata ja adapteri kaveriksi niin saa tuonkin homman ajantasalle.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 18.06.2015     kello on 08:49 ---..
Näköjään Motonettiin on tullut myös 20m kela, jossa on lisäksi erillinen 2m liitosjohto-osa mobileen 8)

--- Lainaus päättyy ---
Kuvaa en löytänyt, mutta mulla on ollut sellainen ~10 v. Äärimmäisen hankala käyttää kun sille 2m  osuudelle (pieni sivukela keskellä), narttutulpalle ei ole mitää lukitusta paikoilleen - sotkee koko kelan idean  Thumbd
E: sitten kun ollaan leirintäpaikan ulkopuolella, voi kytkennän tehdä kotipihassa vaikka näin (ihan määräysten mukainen adapteri)

Aakku:
Mulla oli tämän tapainen 25m kela....

Täysin laiton leirintäalueella, joten siirsin sen sanktioiden pelossa kotikäyttöön.

Nyttemmin on ihan tavallinen CEE johto 25m

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 18.06.2015     kello on 08:56 ---Äärimmäisen hankala käyttää kun sille 2m  osuudelle (pieni sivukela keskellä), narttutulpalle ei ole mitää lukitusta paikoilleen - sotkee koko kelan idean

--- Lainaus päättyy ---

Juu, tuollaisen aamulla kävin varastosta vielä ennen töihin lähtöä autoon hakemassa kun ei leirintäalueen sähköpaikasta ole vielä tarkempaa tietoa, on äärimmäisen hyvin vee-käyrää nostattava kela, en muuta sano ja suhteettoman kalliskin taisi aikanaan olla, olikohan n. 60 euroa.  Thumbd

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View