Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Pumppu tai joku laskee vedet alleen

<< < (4/5) > >>

aaoulusta:

--- Lainaus käyttäjältä: Riana - 22.06.2015     kello on 15:19 ---Kiitos kommenteista tähän asti. Lisää vinkkejä otetaan vastaan. Korjata se kuitenkin pitää, maksaa kuulemma noin 1000e. Kuulostaako pahalta?

--- Lainaus päättyy ---
      Yksi nolla liikaa!!! :o

mjo33400:
Mistä hinta muodostuu? Onko korjauskustannuksen antaja tietoinen vian kohteesta tarkalleen vai rupeaako arpomaan. Nolla tossa tosiaan on liikaa sillä kokemuksella joka minulla lämmittimestä on.

Riana:
Kyllä pitäisi olla ammattilainen, joka sitä katsoi. Ei kai ole vaippa halki, vaan jotain muuta. Ei saisi vain korjattua, vaan pitäisi vaihtaa. Otan toki mielelläni vastaan jotain vaihtoehtoista, itse ei kuitenkaan osata. Ja kiva olisi saada reissukuntoon. Pääkaupunkiseudulla ollaan, onko kenelläkään hyviä ehdotuksia korjauttamisen suhteen? Ei toki huvittaisi liikaa maksaa  :(

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Riana - 23.06.2015     kello on 09:49 ---Kyllä pitäisi olla ammattilainen, joka sitä katsoi. Ei kai ole vaippa halki, vaan jotain muuta. Ei saisi vain korjattua, vaan pitäisi vaihtaa. Otan toki mielelläni vastaan jotain vaihtoehtoista, itse ei kuitenkaan osata. Ja kiva olisi saada reissukuntoon. Pääkaupunkiseudulla ollaan, onko kenelläkään hyviä ehdotuksia korjauttamisen suhteen? Ei toki huvittaisi liikaa maksaa  :(

--- Lainaus päättyy ---

Ei tarvitse vaihtaa toiseen, se on fakta. Jos vaippa ei ole halki niin sitten O-rengas vuotaa ja sen korjaamisen pystyy itsekkin tekemään kunhan irroittaa pannun pöydälle. Kuvassa pannu aukaistu, näiden kahden osan kauluksen välissä on O-rengas joka vuotaa.

mjo33400:
Tässä samat osat puhdistettuna maaleista, joka yleensä noi halkeamat saa aikaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View