Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet
Nestekaasu verolle 2016 alussa
migel:
Kyllä toi vero on ihan perseestä.Itellä menee selaiset abouttiarallaa 20-30 pulloa vuodessa.
Kysymykseni kuuluukin mitä saan tuon veron vastineeksi? Toinen kysymykseni on miksi vapaa-aikaa pitää alkaa verottaa kun jo tuloveroista on maksettu se vapaa-aikaan varattu raha.
Kyllä tämä valtio alkaa menemään aivan ja sen hallinta varsinkin aivan mettään kun lyödään veroa veron päälle!
On aivan turha alkaa selittään et kirjastopalvelut jne etc etc rahoitetaan näillä uusilla veroilla ja paskan marjat.
Meillä on aivan yksinkertaisesti liian raskas byrokratiakoneisto ja fidun kallis eduskunta ja hallitus.
Niiden palkat puoliks ja puolitettais edustajien määrää ja jätettäis pikku karavaanarit rauhaan.
Tätä mieltä minä olen. Ugh olen puhunut t migel :D
Moppc:
Tjaa. Pitää sitten jättää kovempien pakkasten sattuessa kotikoppi parkkiin. Parin pidemmän viikonlopun aikana on kustannusero kaasun osalta kuitattu vuodeksi ja arvelen, ettei valtio tällä osaltani nettoa kun jää naftatkin silloin ajamatta.
kimi:
Tuo korotus ei ole mikään uusi ajatus ja päätös tuosta on tehty jo Kataisen ja Stubbin hallituksissa, nyt se taisi saada sinetin. Tuosta se alkaa ja kunhan jakeluverkko on kattava veronkorotuksia voi odottaa autojen kaasuille.
Tuo on kohtuullinen ja jos harrastuksen kulut nousee muutaman kympin vuodessa ja raha menee valtion pohjattomaan kassaan asia on ok. Miksi joku energiamuoto pitäisi olla veroton?
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.06.2015 kello on 20:25 ---Miksi joku energiamuoto pitäisi olla veroton?
--- Lainaus päättyy ---
Hmm... Aurinko, tuuli, vesivoima, höyry, puukaasu/häkäpönttö, polkupyörä... ::)
Aakku:
^
Eikös tuolla Epsanjassa aurinkoenergia ole aika kovin verotettua...?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013111417718633_ul.shtml
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta