Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Sammaleen tai vastaavan poisto muoviosista

(1/6) > >>

Teukka-74:
Onko hyviä vinkkejä? Tarttis käydä putsaamassa yhtä koppia, joka ollut mökin pihassa ja ottanut muoviosiinsa
vihreetä.

HiTec:
Riippunee varmaan kauanko tuo on majaillut, kuinka tehokkaasti on kasvusto päässyt "liimautumaan" ja aurinko polttamaan sen kiinni. Mutta luokkaa vuoden vanha on itsellä lähtenyt esim. kulkineen katosta ihan mäntysuopa-pesullakin, vähän antaa autopesuharjaa "kyytipojaksi" ja puhdasta tulee Thumb

Teukka-74:
Mä jäin käsitykseen että mäntysuopaa oli käytetty, mutten seos-suhteesta tiedä.
Kyllä se on ainakin pari vuotta saanut olla pinnassa  Thumbd Kerran kaljapäissäni
katsoin että olisi pinta hieman rosoistunut ja sinne pesiytynyt vihreä. Oliskohan
Pineline, raakana liian tiukkaa ainetta?

Rölli:
en suosittele raakana, mun matkaajasta pestiin maalit hieman liian vähä laimennetulla

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 12.06.2015     kello on 09:31 ---Mä jäin käsitykseen että mäntysuopaa oli käytetty, mutten seos-suhteesta tiedä.
Kyllä se on ainakin pari vuotta saanut olla pinnassa  Thumbd Kerran kaljapäissäni
katsoin että olisi pinta hieman rosoistunut ja sinne pesiytynyt vihreä. Oliskohan
Pineline, raakana liian tiukkaa ainetta?

--- Lainaus päättyy ---

Röllin kanssa samoilla linjoilla - "pineline" on hyvä, mutta ei missään tapauksessa raakana.
Ensin vaikka hieman laimea suhde ja jos ei lähde, niin sitten lisää suhteen suositeltuun vahvuuteen. Jos ei silläkään irtoa ja haluaa saada puhtaaksi, niin sitten ei liene väliä vaikka käyttää vahvempaakin ja lähtee maalit ja tarrojen värit samalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View