Tekniikkakeskustelut > Etuteltat ja markiisit
Biltema pussimarkiisi kokemuksia?
Alan:
Köyhän ei kannata ostaa halpaa, sanoo vanha kansanviisaus. Joutuu ostamaan ensin halvan ja sitten hyvän. Pätee moneen kiinantavaraan.
Bilteman tavaroista osa on (hintaisekseen) hyvää, jopa erinomaista, mutta monen tavaran kohdalla käyttöikää ei ole suunniteltu kovin pitkäksi. Markiisi on rikkoutumisherkkä väline. Tutkisin tarkkaan, ennenkuin ryhtyisin, enkä ilman aitoja käyttäjäpalautteita . Eli minullakaan ei kokemusta ole, kuten ei muillakaan.
Mautoilija:
Kukaan ei ole huomioinut käyttötarvetta. Jos tarve on muutama kerta kesässä, kannattaako ostaa kallista vaikka varaosahuolto on taattu ikuisuuksiin?
En osta superkallista huipputyökalua hommaan jonka teen vain muutaman kerran.
Toivoisin että kommentoijilla olisi kokemusta ennen mielipidettä.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.08.2018 kello on 21:22 ---Niin joo, sehän vois naapuri kattoa nyrpeällä naamalla alueella että mikähän köyhä se tuohonkin viereen tuli..
--- Lainaus päättyy ---
Ai teidän piireissä tapana? Itse en kiinnitä mitään huomiota.
Psst just ostin markiisiin 23€ varaosan, ei olisi onnistunut *illuteeman kapistukseen.
jak900:
Tarviiko tuohon bilteman malliin varaosia jos se onkin niin vahvaa tekoa :D
Tämä ketju taisi lähteä pois uriltaan, kenelläkään tuosta ei ole kokemusta niin päätetäänkö tähän.
Lerssinen:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.08.2018 kello on 10:16 ---Ai teidän piireissä tapana? Itse en kiinnitä mitään huomiota.
Psst just ostin markiisiin 23€ varaosan, ei olisi onnistunut *illuteeman kapistukseen.
--- Lainaus päättyy ---
Joopajoo, kukahan se hintaeron kaivoi esiin argumentiksi ?
Olen kuule viimeisiä ihmisiä joiden tarttee päteä jonkun vehkeen merkillä.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta