Tekniikkakeskustelut > Truma
Truma Combi 6 E pimeni täysin
mjo33400:
Oliko lämmön valinta käännetty täysille? Kuvassa ei ollut.
Lugi:
Moro kaikille,
Olin varmaan hieman hätäinen. Aamulla kokeilin molemmilla toiminnoilla ja kaikki pelitti ok.
Toivottavasti olen ollut väärässä laitteen suhteen. (Pian se nähdään)
MattiS:
Terve kaikille
Sama ongelma kuin aloittajalla, koko härveli pimeänä niin säätöpaneeli kuin piirilevykin. Säätöpaneelin energianvalintakytk imessä ilmeisesti joku kosketusvika koska heiluttelemalla ja puhdistus sprayllä suihkuttelemalla alkoi piirilevyssä punainen vikakoodi vilkkumaan mutta ylläolevassa ei moista koodia minun silmään satu. Osaisko joku viisaampi tulkita koodin LLPL PPPL ?
tahko:
--- Lainaus käyttäjältä: MattiS - 20.08.2016 kello on 14:06 ---Terve kaikille
Sama ongelma kuin aloittajalla, koko härveli pimeänä niin säätöpaneeli kuin piirilevykin. Säätöpaneelin energianvalintakytk imessä ilmeisesti joku kosketusvika koska heiluttelemalla ja puhdistus sprayllä suihkuttelemalla alkoi piirilevyssä punainen vikakoodi vilkkumaan mutta ylläolevassa ei moista koodia minun silmään satu. Osaisko joku viisaampi tulkita koodin LLPL PPPL ?
--- Lainaus päättyy ---
Käyttökytkin tai energiavalitsinkytk in, kaapeli/johtosarja edellisistä tai sitten jompikumpi puhallin moottoreista. Pieni mahdollisuus maa vikaan( -12v puuttuu) . Itse tarkistaisin ensin kiertoilmamoottorin ettei ole hiilipiikkiä sen jälkeen noihin muihin keskittyisin. Noi siis ensi tarkastettava.
MattiS:
Kiitos vastauksesta, löysin itsekkin tuon lontoon kielisen vikalistan ja näitähän se ehdottelee. Tuo moottori taitaa olla kaikkein vaikein näistä päästä käsiksi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta