Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

UFO antenni ja LTE 800 suodatin

<< < (2/12) > >>

Aakku:
No minä vaihdan kotona olevan ja autossa olevan sitten ristiin...

Kotona ei ole ainakaan toistaiseksi ollut häiriöitä, joten kelvannee ilman suodatinta. Autossa voi ilmetä häiriöitä, kun ei tiedä mistä itsensä löytyy.
Tuosta kännykästä en ole autossa huomannut häiriötä tulevan muuta kuin silloin, kun läppäri on käytössä ja data liikkuu. Metrin kun siirtää läppäriä, niin kuva palautuu normaaliksi. Tämä ilmiö oli kylläkin jo ennen tuota uutta verkkotaajuusongelm aa.

mjo33400:
Ja minä luulin, että puhutaan jostain erillisestä suodattimesta. :-[

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.06.2015     kello on 15:48 ---Ja minä luulin, että puhutaan jostain erillisestä suodattimesta. :-[

--- Lainaus päättyy ---
Juu Sori....vähän heikosti esitin asian.

ktako:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.06.2015     kello on 15:48 ---Ja minä luulin, että puhutaan jostain erillisestä suodattimesta. :-[

--- Lainaus päättyy ---
Kyllähän niitä erillisiä suotimiakin saa kaapelin ja tv:n väliin. Häiriöongelmat lte ja muukin eritoten laajakaistainen radiotaajuus aiheuttaa heikossa vastaanottokentässä häiriötä tv katseluun, kun vastaanottimen virittimen etupää tukkeentuu ei- toivottavasta voimakkaammasta signaalista.

mjh48:

--- Lainaus käyttäjältä: ktako -  7.06.2015     kello on 17:42 ---Kyllähän niitä erillisiä suotimiakin saa kaapelin ja tv:n väliin.

--- Lainaus päättyy ---

Suodin antennikaapelissa toimii vain passiiviantennilla, jossa ei ole vahvistinta.
Jos antennissa itsessään on vahvistin kuten Triaxin Ufossa ei kaapelisuodin auta, koska se antennin vahvistin yliohjautuu, eikä johdossa oleva suodin estä sitä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View