Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

UFO antenni ja LTE 800 suodatin

<< < (6/12) > >>

mike:
Mulla taas häviää kuva kun laitan valot oleskelutilaan, ledit kai antaa häiriön?

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko -  8.06.2015     kello on 11:48 ---Tähän sopinee pieni  poikkeama aiheesta. Minulla on auton katolla logperiodinen antenni. Kävin Hailuodon Pöllässä.  Viritin telkkarin nostamatta antennia vaikka on kattokaiteiden välissä. Ainakin pääkanavat näkyivät. Toinen tapaus. Kävin Tallinnassa, yövyin Piritan satamassa. Kokeilin nostamatta. Näkyi Virolaisia kanavia. Kotimaiset kanavat sain näkymään seuraavasti:
1.nostin antennin.
2.viritin manuaalisesti YLEN kanavan telkkariin.
3. Lisäsin antennivahvistimen.
4. Signaalivoimakkuusm itarin avulla suuntasin antennin.

Pääkanavat näkyivät pätkimättä.  Eipä taida ufot pystyä tuohon.

--- Lainaus päättyy ---

Palataanpa aiheeseen toisesta suunnasta koska epäilen, että Tallinnassa ei kaikki ollut aivan kunnossa.  Eilen illalla olin Hernesaaressa parkissa. Vaimo halusi välttämättä katsoa erään ohjelman. Kuuliaisena sitten virittämään tv:tä. Koskematta antenniin tulivat kotimaiset kanavat näkyviin. Mutta yllätys oli suuri kun sieltä näkyi Vironkin kanavia vaikka antenni oli alhaalla suuntaamattomana ja kattokaiteiden välissä.

Epäilys, että kaikki ei ollut aivan tikissä, tuli kun muistin välillä tehneeni antenniliittimen uusiksi.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 29.08.2015     kello on 14:56 --- Mutta yllätys oli suuri kun sieltä näkyi Vironkin kanavia vaikka antenni oli alhaalla suuntaamattomana ja kattokaiteiden välissä.
Epäilys, että kaikki ei ollut aivan tikissä, tuli kun muistin välillä tehneeni antenniliittimen uusiksi.

--- Lainaus päättyy ---

Näkyvät 30-40 km sisämaassakin.

JPS:
Vaihdoin haravan ufo 150 versioon ja ostin lisäksi vahvistimen puska öitä varten.
Kaksi paikkaa on kokeiltu missä ei aikaisemmin saanut mitään kuvaa näkyviin ja ufolla samoissa paikoissa näkyy kaikki vapaat,sekä lisäksi discoveryt yms nelosen paketit.
Maineensa veroinen laite  Thumb

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: JPS - 29.08.2015     kello on 23:56 ---Vaihdoin haravan ufo 150 versioon ja ostin lisäksi vahvistimen puska öitä varten.

--- Lainaus päättyy ---
Minkälainen vahvistin UFO:oon tulee ja mihin väliin sellainen laitetaan...?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View