Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö

Aurinkopaneelin kiinnitys vaunun kattoon

<< < (7/11) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: ose -  6.07.2015     kello on 09:28 ---Menee OT mutta pitäisi ottaa irti pimahtanut paneeli. On liimattu jonkun edellisen omistajan toimesta suoraan sikamassalla reunoista kattoon. Miten tuon saisi irti autoa rikkomatta?

--- Lainaus päättyy ---

Mikä ja miten paneli on pimahtanut. ?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: ose -  6.07.2015     kello on 09:28 ---Menee OT mutta pitäisi ottaa irti pimahtanut paneeli. On liimattu jonkun edellisen omistajan toimesta suoraan sikamassalla reunoista kattoon. Miten tuon saisi irti autoa rikkomatta?

--- Lainaus päättyy ---

1: Hanki samankokoinen ja liimaa siihen päälle
2: Rälläköi ensin se paneeliosa irti, niin voit sahata lista kerrallaan.

Ja sille kitaran kielelle kun näyttää ensin vähän hiekkapaperia, niin sahaa paremmin.

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä -  6.07.2015     kello on 10:14 ---Mikä ja miten paneli on pimahtanut. ?

--- Lainaus päättyy ---
Jos suoraan kattoon kiinni ilman että ilma kiertää paneelin alla aukeaa pikku hiljaa juotokset ja saataa itse nauhakin katketa.
Eli aina asennetaan irti katosta itse paneeli.

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria -  6.07.2015     kello on 10:42 ---Jos suoraan kattoon kiinni ilman että ilma kiertää paneelin alla aukeaa pikku hiljaa juotokset ja saataa itse nauhakin katketa.
Eli aina asennetaan irti katosta itse paneeli.

--- Lainaus päättyy ---
Entäs sellaiset taipuisat liimattavat...?

Mulla on sellainen katossa kiinni, mutta tosin pimahtanut. Saakohan sellaisen jotenkin irti siististi?

perho-ukko:
Olisitten poijaat laittanut alkujaan muoviset kinnikkeet,saa kennot pois tarvittaessa ! ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View