Tekniikkakeskustelut > Aurinkosähkö
Aurinkopaneelin kiinnitys vaunun kattoon
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 6.07.2015 kello on 09:28 ---Menee OT mutta pitäisi ottaa irti pimahtanut paneeli. On liimattu jonkun edellisen omistajan toimesta suoraan sikamassalla reunoista kattoon. Miten tuon saisi irti autoa rikkomatta?
--- Lainaus päättyy ---
Mikä ja miten paneli on pimahtanut. ?
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: ose - 6.07.2015 kello on 09:28 ---Menee OT mutta pitäisi ottaa irti pimahtanut paneeli. On liimattu jonkun edellisen omistajan toimesta suoraan sikamassalla reunoista kattoon. Miten tuon saisi irti autoa rikkomatta?
--- Lainaus päättyy ---
1: Hanki samankokoinen ja liimaa siihen päälle
2: Rälläköi ensin se paneeliosa irti, niin voit sahata lista kerrallaan.
Ja sille kitaran kielelle kun näyttää ensin vähän hiekkapaperia, niin sahaa paremmin.
"Masi":
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 6.07.2015 kello on 10:14 ---Mikä ja miten paneli on pimahtanut. ?
--- Lainaus päättyy ---
Jos suoraan kattoon kiinni ilman että ilma kiertää paneelin alla aukeaa pikku hiljaa juotokset ja saataa itse nauhakin katketa.
Eli aina asennetaan irti katosta itse paneeli.
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Bavaria - 6.07.2015 kello on 10:42 ---Jos suoraan kattoon kiinni ilman että ilma kiertää paneelin alla aukeaa pikku hiljaa juotokset ja saataa itse nauhakin katketa.
Eli aina asennetaan irti katosta itse paneeli.
--- Lainaus päättyy ---
Entäs sellaiset taipuisat liimattavat...?
Mulla on sellainen katossa kiinni, mutta tosin pimahtanut. Saakohan sellaisen jotenkin irti siististi?
perho-ukko:
Olisitten poijaat laittanut alkujaan muoviset kinnikkeet,saa kennot pois tarvittaessa ! ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta