Matkailukeskustelut > Tapahtumat
Juhannus Kuninkaanlähteellä
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 30.05.2015 kello on 20:42 ---Teilläkö ei osata varata paikkaa jos asiakas sitä kysyy? :o
--- Lainaus päättyy ---
Ei onnistunut varaus ainakaan meiltä Hietasaarelle kun ollaan kysytty. Ollaan kuitenkin siellä oltu kolme vai neljä kertaa mutta sitä viidettä kertaa ei päästy tulemaan kun käännyttivät takaisin.
jip59:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 30.05.2015 kello on 20:49 ---Ei onnistunut varaus ainakaan meiltä Hietasaarelle kun ollaan kysytty. Ollaan kuitenkin siellä oltu kolme vai neljä kertaa mutta sitä viidettä kertaa ei päästy tulemaan kun käännyttivät takaisin.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo paikan varaus ja varmuus siitä että sellainen löytyy kun sitä kysytään on todella iso asia meikäläiselle isomman perheen kanssa matkaavalle. On siis käsittämättömän suuri juttu kertoa pienille asiaa ymmärtämättömille muksuille siitä että juuri meidän edestä lyötiin luukut kiinni.
Tuolla systeemillä eli "tuu tänne niin katsotaan onko tilaa" toimivan paikan voi huoletta poistaa käyntilistalta.
Hanska:
Eivät ota varauksia Kunkullekkaan.
Mutta paikka on järjestynyt aina myös sesonkiaikana ja treffeillä Thumb ja vielä itse Kunkulle Thumb Thumb Thumb, mahtava paikka.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: "kuus ysi" - 29.05.2015 kello on 22:28 --- Alueelle mahtuu hyvin 300 asumisyksikköä, kunhan kaikki ei ole "nivelbusseja" telttojen kanssa.
Mutta niinkuin tiedät että ns. parhaat paikat menee ensin, mutta yhteys isäntiin, eiköhän siellä toiveita kuunnella.
--- Lainaus päättyy ---
En muista mainitsinko täällä jo, mutta mulle helatorstain alla saunalla harvahiuksinen veteraani kertoi, että 430 yksikköä oli saatu joku juhannus alueelle sopimaan, mutta silloin oli jo luovasti otettu maastoa käyttöön. :)
Vaan ei kun hauskaa juhannusta sinne. Mulla se mahtaa mennä jossakin Wolfsburgin kulmilla.
eura665:
Siinä on kunkulla senverran metsää että eiköhän sine mahdu. Meidän porukka lähtee juhannukseksi lieksaan ja siitä sitten fiiliksen mukaan.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta