Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Vakionopeussäädin jälkiasennus.

<< < (50/52) > >>

harko:
Terve,

E-cruisen asensin Citroen Jumperiin (2009), hyvin tuntuu toimivan. Asennusohjeissa on vähän parannettavaa mutta kyllä niidenkin kanssa pärjää.
Vilkkuviiksen vieressä oli myös varmaankin liitin alkuperäiselle vakionopeussäätimel le?

mjh48:
Rutistin hieman Ducato 244 vakkarin ohjetta, niin voin laittaa sen liittenä.
Tuon voisi ehkä pistää johonkin pysyvämpään paikkaan.

Mni:
Huippu ketju teillä, kiitos mentorille ajankäytöstään. Kytkin viikseä ei itsellä ole eikä tule vaan pärjätä pitäisi pelkällä asetusnapilla ja ehkä standby on/offilla.
Mitä ehtoja pitää toteutua että ecu suostuu pitämään nopeuden? Esim kytkin polkimen tunnistimen toiminta taitaa olla NO kun taas jarrun on NC?
Eihän ole mahdollista että 244 ecu vaatisi ohjelmointia tms. Renkaat ilmassa olen kokeillut asettaa nopeutta käyttämällä 12 v sinipunaisessa ja jatkuva 12 v on Valko purplessa. Ei vaan meinaa pysyä vauhti päällä 🤔

joe244:

--- Lainaus käyttäjältä: Mni - 12.02.2024     kello on 16:18 ---Huippu ketju teillä, kiitos mentorille ajankäytöstään. Kytkin viikseä ei itsellä ole eikä tule vaan pärjätä pitäisi pelkällä asetusnapilla ja ehkä standby on/offilla.
Mitä ehtoja pitää toteutua että ecu suostuu pitämään nopeuden? Esim kytkin polkimen tunnistimen toiminta taitaa olla NO kun taas jarrun on NC?
Eihän ole mahdollista että 244 ecu vaatisi ohjelmointia tms. Renkaat ilmassa olen kokeillut asettaa nopeutta käyttämällä 12 v sinipunaisessa ja jatkuva 12 v on Valko purplessa. Ei vaan meinaa pysyä vauhti päällä 🤔

--- Lainaus päättyy ---
Jos en nyt ihan väärin muista, niin nopeutta piti olla aika paljon ennenkuin suostui menemään päälle, olisiko ollut yli 50km/h?
Piti vaan jossakin ruuhkassa ajella ilman vakkaria.
Itsekin tekisin asennuksen ilman viikseä, jos nyt tuon asentaisin. Se viiksi on surkeassa paikassa. Laittaisin vain kytkimen ja sitten 3 nappia. Ne hidastus + kiihdytys toiminnot on ihan näppäriä!

Mikko Nieminen:
Täytyy nyt vaan jatkaa läpikäyntiä. Olen koittanut kytkin tunnistimen molemmilla tavoilla mutta vielä ei ole ecu suostunut pitämään vauhtia yllä. Liittyyköhän tuon käyttöön ottoon jokin konsti, en ole kyllä ketjusta huomannut moista. Tuo standby on kaavion ja selosteen  mukaan pysyvä tila katkaisijalta eikä mikään kiikku. Ja viiksikin ilmeisesti ihan pelkkiä katkisijoita ja painonappeja. Sillä mä tätä rupesin koittamaan näin yksinkertaistettuna mutta joku on vielä pielessä. Olisi kolmas reissu fugeen kuukauden päästä ja nilkka tykkäsi jos saisin tämän ratkettua .

M

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View