Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin jälkiasennus.
mjh48:
Mikäli autossa on valmius asennukselle, on asennus varsin yksinkertainen.
Irrotetaan vasemmanpuoleisen sulakerasian yläpuolella oleva lokero kampeamalla se ruuvimeisselillä yläreunasta pois ja tarkistetaan, löytyykö sen takaa kuvassa näkyvä (pitkä)johtoliitin. josta lähtee neljä ohutta johtoa, siinä saattaa olla lisäksi yksi punainen paksu johto.
Laita minulle yv:llä sähköpostiosoittees i niin saat lisää ohjeita joita ei voi julkaista netissä.
mjh48:
Ei ole yhteydenottoa kuulunut, tarve meni ilmeisesti ohi. :)
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: mjh48 - 11.03.2020 kello on 13:29 ---Ei ole yhteydenottoa kuulunut, tarve meni ilmeisesti ohi. :)
--- Lainaus päättyy ---
Mulla olisi tarve, löytyy liitin mutta nuo ohuet johdot puuttuu, taitaa olla tekemätön paikka?
mjh48:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 11.03.2020 kello on 14:09 ---Mulla olisi tarve, löytyy liitin mutta nuo ohuet johdot puuttuu, taitaa olla tekemätön paikka?
--- Lainaus päättyy ---
Eikö kummallakaan puolella ole ohuita johtoja?
Ei silti ole välttämättä tekemätön paikka.
Laita minulle yv:llä s-postiosoitteesi, niin laitan tietoja joiden avulla homman voi tehdä jos intoa riittää.
Samiwhat:
Tääläkin sai ducato uuden lisävarusteen, kun asentelin vakkarin täältä saatujen ohjeiden mukaan. Muutaman käynistyksen se tarvi ja pikasella koeajolla tuntui toimivan hyvin. Pikkasen optimoitu 2.8jtd näytti jaksavan kohtuullisesti tommosen rautatienylitys mäen päällekkin vakkarilla.
Itselle tuo vakkari tuo roimasti lisäarvoa kun tulee vuodessa jokunen pitempi reissu jossa on parhaimillaan 900km päiväetappia tullut ajeltua.
Iso kiitos mjh48:lle ohjeista!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta