Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Vakionopeussäädin jälkiasennus.
Oulaa:
--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 29.05.2015 kello on 18:37 ---Mitä itse tutkin niin nuo elektroniset tarvike säätimet ei ole oikein kehuttuja. Päädyin 3xhalvempaan toimivaan.
Voin laittaa juttua jos jollakulla asennus ajankohtainen (fiat 2.8 jtd)
--- Lainaus päättyy ---
minulla tuo Waecon säädin joka asennetaan autokohtaisella asennuskaapelilla sähköiseen kaasupolkimeen
toimi kuin mikä tahansa säädin aivan moitteettomasi ja oli helppo asentaa .
Dometicilta sai vielä autokohtaiset asennuspaikat mistä VSS-ja jarrusignaali ja jatkuva virta oli helppo ottaa .
Pari Audiowoxin säädintä olen asentanut moottoripyörään ja nekin toimi ihan hyvin,sekä alipaine että sähköinen säädin.
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: Oulaa - 29.05.2015 kello on 19:35 ---toimi kuin mikä tahansa säädin aivan moitteettomasi ja oli helppo asentaa .
--- Lainaus päättyy ---
Näin olen itsekin tuon Waecon ymmärtänyt, niks naks liittimet kinni ja homma bueno Thumb
Tosin kun hintakin on n. 3x sen mitä tuon perusmallin, niin kyllä sen asennuksenkin tulee olla 1/3 siitä mitä tuolla peruslaitteella joutuu nykertämään. Tästä syystä itsekin olen mm. koukkujen sähköissä suosinut noita merkki & mallikohtaisia sähkösarjoja, sen mitä hinnassa "häviää", sen asennuksen helppoudessa voittaa Thumb
reiska14:
Kyllä vaan helpottaa ajamista
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: reiska14 - 29.05.2015 kello on 20:37 ---Kyllä vaan helpottaa ajamista
--- Lainaus päättyy ---
Aika korkeat kierrokset @100km/h :-X Rellussa on tuossa vaiheessa "vasta" 2.000rpm
Tuli vaan tuosta wanhasta mallista mieleen kun uusissa autoissa on sähköiset kaasupolkimet = sitä kaasuläppää kääntää sähkömoottori, ei vaijeri => ei ole vaijeria, johon tuon wanhanmallisen säätimen toimiyksikön kiinnittää. Ja vaikka sen kiinni saisikin, niin mitä tykkää sähkömoottori kun sitä vastaan vedetään väkisin tuolla toimilaitteella :-\
Tietty jos tuon toimilaitteen saisi suoraan painamaan sitä kaasupoljinta, niin mikä jottei tuokin toimisi ^-^
reiska14:
Tamgearsin lyhennetty vitonen.. On muuten parasta mita alkovi koppiin voi aatella. Sähkönen poljin tässäkin käskemässä. Vakkari vetää poljinta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta