Tekniikkakeskustelut > Karavaanarin elektroniikka

Teline 32" televisioon asuntovaunussa?

<< < (2/3) > >>

Surfing:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.05.2015     kello on 18:33 ---Aika painava. Pitää pohtia huolella. Ite en kiinnittäisi kuin kalusteeseen, ei reikiä seinään (eikä siinä mikään kiinni pysykään kuin läpipulttaamalla, jota ei saa tehdä).

--- Lainaus päättyy ---

Miksi ei saa pultata seinän läpi, tuleehan markiisikin kiinni niin.

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 27.05.2015     kello on 18:33 ---Olisiko parempi sellainen kiinnitys, että ajon ajaksi otettaisiin irti? Melkoiset voimat kun taitaa kohdistua kiinnityskohtiin liikkeessä.

--- Lainaus päättyy ---

Aika vaivalloista aina nostaa jonnekin sängylle tms.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Surfing - 27.05.2015     kello on 21:52 ---Miksi ei saa pultata seinän läpi, tuleehan markiisikin kiinni niin.

--- Lainaus päättyy ---

No tuleehan se mutta markiisin vastakappale on siellä sisäpuolella ja yleensä jonkun hyllyn tai kaapin takana, tuo telineen vastakappalehan tulisi ulkopuolelle, eikö se olisi aika ruman näköinen ?

Kosmic:
Mä ostin kauppasatamasta telineen josta tv:n voi nostaa pois ajon ajaksi

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: Surfing - 27.05.2015     kello on 21:52 ---Aika vaivalloista aina nostaa jonnekin sängylle tms.

--- Lainaus päättyy ---

On. Mutta mun mielestä myös aika iso ruutu kulkinekäyttöön. Tosin mun oletusajatus oli, että teline olisi sellainen, että tv:tä voi käännellä.

Mulla oli 22" vaunussa aikanaan. Sille oli kääntyvä teline, ja kiinnitin sen aina ajon ajaksi, ettei päässyt heilumaan.

Asia muuttuu, jos ison tv:n saisi kiinnitettyä paikalleen seinään. Mutta kai 32" painaa enemmän kuin kaksi kiloa?

relluttelija:
Meillä 24" kääntyvässä telineessä, nostan pikakiinnikkeestä aina pois kun liikutaan. Ei lisää aikaa liikkeellelähdössä kuin ehkä 15 sekuntia. Jos sitä en ehdi tehdä, niin telkka saa jäädä. Meidän teline todennäköisesti kestäisi jos lukitsisi ettei pääse kääntymään ajon aikana, mutta en viitsi kokeilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View