Tekniikkakeskustelut > Myyjäliikeet ja korjaamot

Mustamaalaamista vai aiheellista kritiikkiä?

(1/7) > >>

kuusaan.matti:
Mielestäni ei ole sopivaa mustamaalata yrityksiä tämmösillä foorumeilla.
Täälläkin on otettu ihan etusivulle Best Caravan omaan valikkoon.
Siellä on ollut vikaa, mutta omasta kokemuksesta toimii paremmin kuin moni muu liike, kaikki ihmiset tekevät virheitä.  Ne on korjattavissa, useimmiten...
m

Alan:
Minun mielestä on hyvin hyödyllistä lukea toisten huonoista kokemuksista. Niistä voi kyllä päätellä, olisiko sama voinut sattua omalla kohdalla vaiko ei.

Vaikeneminen ei ole kultaa tässä asiassa. Sen verran kallis harrastus tämä kuitenkin on.

Turhan Höpöttäjä:
Kumpikin osapuoli on oltava kommentoimassa. On niin monenlaista hönttiä asiakkaissa, jos lie kauppiaissakin. En tarkoita ko. keskustelua. Pitää valittaa kuluttajasuojaan, ja sitten täällä julkaistava loppuraportti.

kimi:
Minulla on tällä hetkellä yksi autonrengas takuututkimuksissa Ruotsissa. Olen vakuuttunut että siinä on kudosvamma ja ettei renkaan kylkeä ole ajettu mihinkään. Samaan valmistajaan olen luottanut ja tällä hetkellä taitaa 5 rengassarjaa olla perheessä tuota merkkiä.
Jos tuosta ei päästä takuukorvaukseen osoittamatta yksiselitteisesti syyn olevan minun tuohon vammaan on mielestäni oikein kertoa asiasta julkisesti.

Matin mainitsema Best Caravanin korjausaika on uskomattoman pitkä ja kun työn jälki vielä on ala-arvoinen asian ruotiminen julkisesti on paikallaan. Samoin asiakkaan yhteydenotto maksajaan, eli vakuutusyhtiöön, oli perusteltua. Jos toiminta on ala-arvoista ei vakuutusyhtiöt kauaa hyväksy korjaamoa suorittamaan maksamiaan töitä.

Samoin tänään kerrottu kiista auton ilmastoinnin tai puuttuvan ilmastoinnin korvauksesta on hyvä esimerkki kertoa myyjän suhtautumisesta asiakkaan ehdottamaan sovintoesitykseen.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: kuusaan.matti - 26.05.2015     kello on 22:36 ---Mielestäni ei ole sopivaa mustamaalata yrityksiä tämmösillä foorumeilla.
Täälläkin on otettu ihan etusivulle Best Caravan omaan valikkoon.
Siellä on ollut vikaa, mutta omasta kokemuksesta toimii paremmin kuin moni muu liike, kaikki ihmiset tekevät virheitä.  Ne on korjattavissa, useimmiten...
m

--- Lainaus päättyy ---

Tapahtumien kertominen kuten ovat todellisuudessa tapahtuneet, ei ole mustamaalaamista. Mustamaalaaminen  syntyy enintään lukijan omassa arvomaailmassa.

Se miksi etusivulla on linkki blogiin, on ihan sivuston ylläpidon päätetävissä. Ja tämä päätöksen oikeutus perustuu lakiin (Perustuslaki, 2. luku 12§ 1.mom.).

Kysenen liike teki virheitä, mutta eivät olleet halukkaita korjaamaan omia virheitään, vaan vierittivät vastuun asiakkaalle (imo). Tämä tuli selväksi kyseisen liikeen toimitusjohtajan kanssa käydyssä keskustelussa.

Ps. kyseisellä liikeellä on täysi vapaus tulla kertomaan julkisesti oma näkemyksensä asioista, eivät vain ole kiinnostuneita tästä mahdollisuudesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View