Tekniikkakeskustelut > Truma

Trumatic combi 6 - probleema

<< < (2/2)

Alan:
Eli vikakoodi 208 (?)

Eli vika paloilmapuhaltimess a, ei pyöri tarpeeksi hyvin. Vilkaise muita samaa pannua koskevia ketjuja tästä osiosta, niin selviää lisää. Ite en ole sen enempää asiantuntija, mitä nyt tuohon vikakoodiasiaan pääsi kerran tutustumaan.

Repe:
Olen käynnistellyt trumaa ja pelittää hienosti kun  lähtee kylmänä käyttämään,  mutta kun saavuttaa lämpötilan ja sammuu, niin hetken  kuluttua ei taas lähde käyntiin.  Olen aamuyön tunteina miettinyt, että olisiko lämpötila anturi rikki. kun se tunnin jäähtyy niin taas se lähtee toimimaan -

uppotukki:
minul saman tyylinen onkelma ,syyksi paljastu lämpö anturin vika sijainti ,joka oli asennettu oven yläpuolella menevän lämpöputken viereen  joka kulki suljetussa tilassa ,kesti yllättävän kauan kyseisen tilan jäähtyminen ,

Repe:
Trumatic combi  probleema selvisi. Syynä oli lämpötila anturi, joka on pannussa. Tilasin  uuden  osan, hinta  alle  100 euroa,  helppo  vaihtaa. Myös  itse  vikakakoodi  ei pitänyt paikkansa  ? Vika ei siis ollut paloilmamoottorissa, jota vikakoodi ilmoitus tarjosi viaksi. Kiitos kaikille  neuvoantajille, onneksi on tämä foorumi , josta saa tarvittassa asiallisia neuvoja.  :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View