Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Vaunu kokoaikaiseen asumiseen pikkubudjetilla? Mietintöjä, kysymyksiä

<< < (2/4) > >>

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: plagu - 24.05.2015     kello on 15:27 ---No ostin omanki vaunun satasella, mutta yleisesti hintataso on eri. Tuskin omaasikaan ostit ns "vapailta" markkinoilta.

--- Lainaus päättyy ---

Kuten sanoin. Ilmoitusten kautta turha etsiä halpaa koska niitä ei sieltä löydy.

migel:
Voi elämän kevät! Tää ei oo totta että parilla sadalla pitäis saada lattialämmitteinen vaunu ympärivuotiseen käyttöön.  Tää ei oo todellista tai tää oli vaan miina.Huh huh

Mut tietty jos Göteborgist löytää parin sadan lattialämmiteisen vaunun peräpohjolast ja lähtee sitä hinaamaan eteläruotsiin niin terve ja morjens o lycka till i sökningen.

Joku roti nyt kaikell kysymisell konsanaan vai alkaaks tää olla joku mielenterveyspalsta? Jos niin niin astun suosiolla takaviistoon!   t migel

Pefletti 750:
Täysin samaa mielipuolta Migelin kamssa  Thumb

plagu:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 24.05.2015     kello on 15:30 ---Kuten sanoin. Ilmoitusten kautta turha etsiä halpaa koska niitä ei sieltä löydy.

--- Lainaus päättyy ---

Kyllä mä oon saanu esim autoja ilmaisiksi, ja jotkut kuulemma ihan asuntojakin, mutta ei se ole silti niitten markkinahinta.

Jos väität että 200e saa vaunun niin näytä mulle NYT sellainen vaunu markkinoilta, turha herättää toiselle mitään unelmia 200e vaunuista koska se ei ole missään muotoa realistista. Kuten sanoin voin ostaa kaikki 200e vaunut, myytkö omasi minulle? eihän se ole sen arvokkaampi kun et itsekkään siitä sen enempää maksanut.

kimi:
Mitä hourit?
Myyjä myi vaunun kun ihan eri asialla oltiin hänen kanssa tekemisissä, pyysi 200 ja se maksettiin. Vaunu oli kosteuskorjattu ja kaikki kalusteet ja varusteet ei ollut paikoillaan, mutta mukana vaunun siisällä. Lämmitintä ei vaunussa ollut mutta patteriverkko ja 1 ja 2 kw sähköpatruuna sekä kiertovesipumppu.

Vaunu on muutaman vuoden ollut käytössä myös talvisin satunnaisesti ja lämmitys hoidettu sähköpattereilla.
Aloittajan vaatimaa lattialämmitystä ei ole ja vesijärjestelmä ylittää aloittajan vaatimukset.

En ymmärrä miksi tämä pitäisi sinulle myydä tai miksi pitäisi esittää halpa vaunu, ei niitä ilmoitusten kautta löydy kuten jo sanoin, ei ainakaan sellainen jossa voisi asua. 

Itse toteat ostaneesi omasi 100€ ja eikö jo tuo osoita että näitä voi löytää, minusta ainakin.

Tuo hinta millä tuo ostettiin oli myyjän näkemys, oma näkemykseni sen hinnasta voi olla ihan toinen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View