Oletan että kyseessä on Ducato 14, jossa se keppi heiluu kuin hullun m...u. Niin heilui itselläkin ex. autossa, kunnes löysin syyn. Mulla oli klappia melkoisesti vaihdekepin akselin liitoksessa askiin. Siis konehuoneen puolella, vararenkaan alla kun tuo kepin akseli liittyy askin päällä olevaan tappiin. Tuon liitoksen kun kiristi, niin johan vaihdekepin liikeradat rauhottui ja kolotkin rupesi löytymään ihan toiseen malliin 
Mutta itse kepin varsinaista asentoa en kyllä keksinyt itsekään muuttaa. Itselläkin kun on melko pitkä tuo nilkan ja polven väli, niin reissaaminen tarkoitti aina aika ... mielenkiintoisia kaasujalan asentoja
Uudemmassa Fiiussahan tuo keppi on jo kojelaudassa pystyssä ja ko. kaasujalan ongelmaa ei enää ole, kuten ei ole tuossa nykyisessä Rellussammekaan ja näin pääsee kuskikin nauttimaan tuosta caravan-matkustamisesta 
Mutta itse kepin varsinaista asentoa en kyllä keksinyt itsekään muuttaa. Itselläkin kun on melko pitkä tuo nilkan ja polven väli, niin reissaaminen tarkoitti aina aika ... mielenkiintoisia kaasujalan asentoja
Uudemmassa Fiiussahan tuo keppi on jo kojelaudassa pystyssä ja ko. kaasujalan ongelmaa ei enää ole, kuten ei ole tuossa nykyisessä Rellussammekaan ja näin pääsee kuskikin nauttimaan tuosta caravan-matkustamisesta 

, tosiaan vaihteet menee vielä ihan hyvin mut keppi vispaa jut nii ku meinasitkin
kahellaa ja tiukkaillaa suuret kiitokset