Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Ruohonleikkurin kaasari.

(1/2) > >>

Dorotea:
Sattuuko jollain olemaan käytössä Stigan tai muun merkkistä leikkuria, joka on varustettuna normaali kaasarilla. Ei kumikalvoa siinä.
Koneessa on kaksi jousta, ryypylle ja kierrosten ylläpitoon. Jos on jollain, niin olisin kiitollinen kuvasta, jossa nämä jousien paikat ovat. Kone on 3,5hv. Briggs & Stratton.
Valmistajan käsikirjassa ei ole selvästi merkitty jousien paikkoja.

Selvä digikuva auttaisi asiaa paljon! Tärkein olisi se ryypyn osien asento ja siinä jousen kohta.

P.s Kone on 8 vuotta vanha.

88k5:
Löytyisikös täältä räjäytyskuvaa ko. B&S koneesta;

http://www.ppe-pressure-washer-parts.com/briggs-&-stratton-engine-breakdowns-&-manuals

Ossi66:
Onko tankki kaasarin yläpuolella, jos ei ole kalvopumppua ??? Minä olen joutunut uusimaan kalvon samanikäiseen.

Edit:
Meidän leikkurissa jouset on tällätavoin. Tässä kaasarimallissa käyntihäiriöt johtuu lähes aina kalvon väsymisestä/karkaamisesta - jousiin ei pidä koskea.

-------:
onhan se kaasari puhas.. ja sitten siinä on se talttapäinen ruuvi, sitä pyörittämällä ettimällä seokset kohdilleen. Jos ei meinaa käydä, niin tuota läppää sopivasti raottamalla koita saada käytiin ja sädät sitä ruuvia, lopussa on se ruuvi tosi tarkka. Näin sain kerran vanhan leikkurin toimimaan.

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 10.05.2011     kello on 05:53 ---Onko tankki kaasarin yläpuolella, jos ei ole kalvopumppua ??? Minä olen joutunut uusimaan kalvon samanikäiseen.

Edit:
Meidän leikkurissa jouset on tällätavoin. Tässä kaasarimallissa käyntihäiriöt johtuu lähes aina kalvon väsymisestä/karkaamisesta - jousiin ei pidä koskea.



--- Lainaus päättyy ---

Ossin kaasari on kalvokaasari.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View