Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Vaunun katon maalaus

<< < (4/11) > >>

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 21.05.2015     kello on 16:38 ---Voittaa mennen tullen vanhan panssarimaalin. Tämä ei kuivu korpuksi vaan venyy ja paukkuu vuodesta toiseen  :) Pese samalla panssaripesulla.

--- Lainaus päättyy ---
Onko sinulla omakohtainen kokemus tuosta maalista? Myös Tikkurilan Unicaa on tarjottu. Siitä on käyttäjäkokemusta.

cossuesco:
Juu, on. Entisessä talossa maalasin vanhan  20-luvulla tehdyn peltikaton muutaman kerran perinteisellä panssarimaalilla. 4-5 vuotta niin alkoi hilseilemään saumojen reunoista. Pohjat tehtiin niin hyvin kuin pystyttiin mutta ei auttanut, kun maali kuivuu ja pellin eläminen on aika rajua. Vesiohenteinen ei kovetu korpuksi vaan venyy lämpölaajenemisen mukana. Aluksi en kylläkääni ollut kovinkaan vakuuttunut mutta nyt olen perunut puheeni  :D Siellä se on ollut yli 6-vuotta ja virheetön.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 22.05.2015     kello on 14:14 ---Se on jollain ihme tavalla niin syvään syöpynyt ettei tunnu minkäänlaista kynnystä ja maali alkaa olemaan niin ohutta tuossa kohden että pellille
menee jos hioo yhtään.
Sitä on varmaan yritetty myllyttääkkin kun on maali niin ohueksi mennyt. Vaikea kirjoittaa sanoiksi tuota mut päälle maalattava
tuo on.

--- Lainaus päättyy ---
Kuvaa kattellessa tulee mieleen, että Lemminkäisen teksti ollut tarralla - muilta osin hyvin uv-valoa läpäisevä paitsi logon ja tekstien osalta. UV siis tehnyt työn koko kattoon.

Muuten ei oikein minusta selity tuo Solifer tekstin ja firmaläpyskän samanaikaisuus.

Eiku isoa kärppätarraa päälle - eikö se ole mieluinenkin  :D

Teukka-74:
Kärppä tarra olis hyvä. Vois vaan prosoida jotain tekemään tuhoja vaunulle. Mä oon ite liimannut nuo solifer tarrat muutama vuosi sitten. Olin vaan niin hätänen etten silloin tajunnut maalata kattoa. Eilen naapurin kanssa tarkemmin tuijotettiin ja huomattiin että yritystä Lemminkäisen poistoon on ollut mut on alkanut pelti paistamaan.

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: cossuesco - 23.05.2015     kello on 10:40 ---Juu, on. Entisessä talossa maalasin vanhan  20-luvulla tehdyn peltikaton muutaman kerran perinteisellä panssarimaalilla. 4-5 vuotta niin alkoi hilseilemään saumojen reunoista. Pohjat tehtiin niin hyvin kuin pystyttiin mutta ei auttanut, kun maali kuivuu ja pellin eläminen on aika rajua. Vesiohenteinen ei kovetu korpuksi vaan venyy lämpölaajenemisen mukana. Aluksi en kylläkääni ollut kovinkaan vakuuttunut mutta nyt olen perunut puheeni  :D Siellä se on ollut yli 6-vuotta ja virheetön.

--- Lainaus päättyy ---
Hyvä homma. Kiitos tiedosta

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View