Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Käsijarrun käyttö vaunussa.

(1/2) > >>

Dorotea:
Miten itse kukin toimii käsijarrun käytön suhteen vaunussa? Itse otan sen aina pois, kun vaunun jalat ovat maassa kiinni. Myös laitettaessa vaunua paikalleen vedän sitä metrin, pari eteenpäin viimeksi, että jarrut eivät jää peruutusasentoon. Silloinhan myöskään käsijarru ei pidä.
Käsijarrua käytän ettei vaijerit jumahda kiinni, välillä aina vedetään muutama kerta päälle, pois.

ose:

--- Lainaus käyttäjältä: Dorotea -  9.05.2011     kello on 22:29 ---Miten itse kukin toimii käsijarrun käytön suhteen vaunussa? Itse otan sen aina pois, kun vaunun jalat ovat maassa kiinni. Myös laitettaessa vaunua paikalleen vedän sitä metrin, pari eteenpäin viimeksi, että jarrut eivät jää peruutusasentoon. Silloinhan myöskään käsijarru ei pidä.
Käsijarrua käytän ettei vaijerit jumahda kiinni, välillä aina vedetään muutama kerta päälle, pois.

--- Lainaus päättyy ---
En minäkään pidä käsijarrua kiinni kun vaunu on varaa jalkoihinsa, voi tosiaaan tarttua liinat tai vaijerit kiinni. Joskus jarrutan niin että vaunukin jarruttaa. Monikohan ei tiedä että vaunun jarrut ei pidä taaksepäin.. Parkkiin laitetaessa kannattaa vetää vaunua eteenpäin ainakin muutama kymmenen senttiä että vetopää tulee vetoasentoon eikä puske irrotettaessa päin autoa.

winemaker:
Dortsu toimii kuten Winemaker, wiisaasti! ;)

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: winemaker -  9.05.2011     kello on 22:50 ---Dortsu toimii kuten Winemaker, wiisaasti! ;)

--- Lainaus päättyy ---

:D  :D  :D

99:

--- Lainaus käyttäjältä: ose -  9.05.2011     kello on 22:44 ---Parkkiin laitetaessa kannattaa vetää vaunua eteenpäin ainakin muutama kymmenen senttiä että vetopää tulee vetoasentoon eikä puske irrotettaessa päin autoa.

--- Lainaus päättyy ---

Itse vedän vaunusta käsijarrun päälle jonka jälkeen auton vaihde päälle ja jarrun helläys, ajaa saman asian ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View