Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset

Vatupassi puhelimeen

<< < (6/8) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.05.2015     kello on 07:25 ---Se pitää ensin oikealla vatupassilla auto laittaa suoraan ja Ducaton kohdalla tuon pyöreän vatupassin etuosaan piti laittaa tuplakerros 2-puoli teippiä, mutta nyt se on sitten varmasti suorassa kun kupla on keskellä.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Tuommoinen viritelmä kyllä pikkuisen tuhoaa ohjaamon yleisilmettä. Pysyykö edes kiinni pitkässä juoksussa.

Vaan ei kyllä kalliskaan ole, ja taitaa mulla olla vaunuajoilta muistona sellainen kirkkaanpunaisella pohjalla oleva, ehkä 5 cm x 5 cm härpätin.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 21.05.2015     kello on 09:27 ---Tuommoinen viritelmä kyllä pikkuisen tuhoaa ohjaamon yleisilmettä. Pysyykö edes kiinni pitkässä juoksussa..

--- Lainaus päättyy ---

Jaa...vai että viritelmä.  ;D

No ei tuo mun mielestä kyllä paljoa tuhoa yleisilmettä, on sen verran pieni (3 cm) kuitenkin kooltaan, enempi minun mielestä näissä matkailuautoissa yleisilmettä häiritsee johtoviidakko navien, kameroiden ja kännyköiden puolesta ellei niitä ole siististi laiteltu.

Ja 3M teippi on pitänyt tuon paikallaan jo neljä vuotta joten voinen luvata että pysyy paikallaan.

Pitipä ihan etsiä kuva miten paljon se tuo Alanin ja nyt myös Bavariankin mainitsema viritelmä häiritsee yleisilmettä.

Juu, onhan tuo aivan kauhea.  ;D

"Masi":

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 21.05.2015     kello on 09:34 ---Jaa...vai että viritelmä.  ;D

No ei tuo mun mielestä kyllä paljoa tuhoa yleisilmettä, on sen verran pieni (3 cm) kuitenkin kooltaan, enempi minun mielestä näissä matkailuautoissa yleisilmettä häiritsee johtoviidakko navien, kameroiden ja kännyköiden puolesta ellei niitä ole siististi laiteltu.

Ja 3M teippi on pitänyt tuon paikallaan jo neljä vuotta joten voinen luvata että pysyy paikallaan.

--- Lainaus päättyy ---

Tuohan alkaa kuulostaa pahalta tuommoisen harrastajan suusta, tulee mieleen se laulu; pikku Matin autosta on kumi puhjennut, purukumilla paikkaamme sen.

Jotain tuohon suuntaan se meni.
 ;)

88k5:
Juu, onhan mullakin m-autossa vars. vesivaaka kahdella pötköllä - jotenki visuaalisempi kuin "yksisilmäinen" - tyyliin;

Pitääkin kattoa etteinyt siinäkin ole mainosta  :D Usein Bilteman tuotteissa on - siitä en muista oliko joku "korruptiotuote"  :P

Pelkääjän jakkaran jalustaan "integroituna" - näkyy (katsottaessa vain) sopivasti kuskin silmiin, eikä jää lahkeisiin kiinni..

Aika vähälle puhelimen vatupassin käyttö kun Sonyn takapinta on kaareva ja kameran optiikka kohollaan ja epäsymmetrisesti nurkassa  8)

K.E.V:
Ei silti, en käytä tuota luurin vatupassia. On semmoinen punainen vaunun kaapissa. Kätevämpi , eikä ole muita mainoksia kuin tuotemerkki. Ei ala B:eellä  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View