Matkailukeskustelut > INFO

Polttonesteitten hintoja ulkomailla

<< < (28/40) > >>

Aakku:
Onko ulkomailla vastaavia kännykkäsoftia, mitä Suomessa...?

Itse käytän ja päivitän "Tankille" appia säännöllisesti. Polttoaine.net on toinen, mutta hiukan kehnommin toimiva.
Mites esimerkiksi muissa Pohjoismaissa, tai Baltiassa? Löytyykö vastaavaa appia?

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Aakku - 24.03.2022     kello on 09:22 ---Onko ulkomailla vastaavia kännykkäsoftia, mitä Suomessa...?

Itse käytän ja päivitän "Tankille" appia säännöllisesti. Polttoaine.net on toinen, mutta hiukan kehnommin toimiva.
Mites esimerkiksi muissa Pohjoismaissa, tai Baltiassa? Löytyykö vastaavaa appia?

--- Lainaus päättyy ---
Mitä teet jollain  apilla  reisussa tankattava on jos meinaa et matka jatkuu.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 24.03.2022     kello on 09:59 ---Mitä teet jollain  apilla  reisussa tankattava on jos meinaa et matka jatkuu.

--- Lainaus päättyy ---
Sen avulla valitset missä tankkaat

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tarvasjoki - 24.03.2022     kello on 09:59 ---Mitä teet jollain  apilla  reisussa tankattava on jos meinaa et matka jatkuu.

--- Lainaus päättyy ---
Ainakin "Tankille" apilla löytyy asemat Suomesta suoraan GPS seurannalla...

Näkee tarkasti, missä on seuraavat asemat. Matka ja aika on helposti arvioitavissa. Bonuksena näkee päivitetyt hinnat ja mikä huoltamoketju on kyseessä.
Olisihan se toimivaa silloin ulkomaillakin samoista syistä.

K.E.V:
Ainakin tuo, https://www.petrolprices.com/download-the-app/. Ei kokemusta. Itse katselen aina kauppakeskuksen tankkauspaikat. Aina halvimpia. Samoin kun on moottoriteiltä kaukana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View