Matkailukeskustelut > INFO

Polttonesteitten hintoja ulkomailla

<< < (21/40) > >>

mobileman:

--- Lainaus käyttäjältä: smy - 30.11.2018     kello on 17:18 ---Tartu, Eesti tänään:
Diesel selkeästi kalliimpaa
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Hattua nostan :)
Jos minä nyt oon pysyny kärryillä, niin sulla on matkakulkine parkissa välimeren auringossa josta lentelit äskön takasi Suomeen ja oot nyt jo "eteläsuomen" puolella menossa, ilmeisesti hlö-autolla?

...ihteäni olen pitänyt levottomana tapauksena, joka ei malttaisi pysyä hetkeäkään paikallaan jos ei ole ihan pakko, mutta nyt taisi löytyä kyllä "loppuvastus" :laugh: ;) 8)

smy:

--- Off-Topic: ---
--- Lainaus käyttäjältä: mobileman -  1.12.2018     kello on 01:26 ---Hattua nostan :)
Jos minä nyt oon pysyny kärryillä, niin sulla on matkakulkine parkissa välimeren auringossa josta lentelit äskön takasi Suomeen ja oot nyt jo "eteläsuomen" puolella menossa, ilmeisesti hlö-autolla?

...ihteäni olen pitänyt levottomana tapauksena, joka ei malttaisi pysyä hetkeäkään paikallaan jos ei ole ihan pakko, mutta nyt taisi löytyä kyllä "loppuvastus" :laugh: ;) 8)

--- Lainaus päättyy ---
No kieltämättä harvinaisen oikeassa olet.
Tämän vuoden tilanne:
71,7% Yö matkailuautossa
25,3% Yö kotona
3,0% Yö muualla (laiva, hotelli tms).

Team Ahma:
Venäjällä oli viimeyönä alle 70cent/ litra 98e bentsiini. Otin tankin (reilu 120 litraa) täyteen ja 34 litraa dieseliä AIV- kannuun.  Huvinsa kullakin  :D

Karabiilisti:
2,21 dollaria per gallona regulaari cashillä....se on aika halpaa... :o :o :o

eli tekee karkeesti 44 cent per litra  Thumb Thumb Thumb

on se niin väärin.... >:D >:D >:D

smy:
Tänään tankkasin tuohon Focukseen 30eurolla Fuengirolan Repsolilla ja sain reilun 25litraa dieseliä (1.189e/l)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View