Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut
Vaunun osto vuokraamisen sijaan
honkte:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 24.05.2015 kello on 17:55 ---Ostaako kukaan järkevä (tai ylipäänsä kukaan) noita vanhoja vaunun alustoja muka tuohon hintaan? Kantavuutta ei ole paljonkaan ja tuohon hintaan saa uuden , kantavamman akselipaketin aisoineen, vetokitoineen yms tarpeineen.
Vähän epäilen että oikeasti omiansa saisi pois alustan myymällä.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä! Vaununa myytävä jos meinaa lähellekään ostohintaa saada.
Teukka-74:
^
No myy vaununa sitten. Mitä tuosta rykimään.
Mä ainakin tekisin saunan tuon päälle jos vaunu lahoaisi alta. Thumb
Teukka-74:
Katsele vaunua jossa on kasetti-wc. Portapotta aika oli ja meni. Suihkua ei varmaan kannata vaunussa
haaveilla.On meinaan yleisesti niin huonot eristeet että lattiat lainehtii. Jos wc:ssa on ikkuna niin siitä ulkosuihku.
Tämä siis vanhoissa vaunuissa kuten minulla :)
Humoristi:
--- Lainaus käyttäjältä: Teukka-74 - 24.05.2015 kello on 18:46 ---Katsele vaunua jossa on kasetti-wc. Portapotta aika oli ja meni. Suihkua ei varmaan kannata vaunussa
haaveilla.On meinaan yleisesti niin huonot eristeet että lattiat lainehtii. Jos wc:ssa on ikkuna niin siitä ulkosuihku.
Tämä siis vanhoissa vaunuissa kuten minulla :)
--- Lainaus päättyy ---
Eihän sulla vielä vanha vaunu ole ;D uuden karhea paremminkin ;)
Ja mitä tulee porttapottaan niin se aika ei ole vielä mennyt minnekkään :)
Meillä on kaikissa aikaisimmissa vaunuissa ollu kasttivessa ja nykyisessä porttatta eikä ole tarvetta vaihtaa ;)
Ei se sen isotöisempi ole tyhjätä\käyttää. Suihkua minustakaan ei tarvitse.
Toki nämä on makuasioita mutta toivottavasti aloittaja löytää mieluisen vaunun :)
migel:
Lisään lusikkani hieman tähän soppaan,sillä en ymmärrä miksi pitäisi aina saada "omansa" takaisin.
Kamppeet kuluu ja sillä selvä,-on täysi illuusio että kolme aikuista asuisi parhaan kauden vuodesta vaunussa ja syksyllä myisi omat pois hintaan.
Tälläinen ajattelutapa ikävä kyllä lisää sitä käsitystä että karavaanarit on pihiä nihilistejä joiden pitäisi kaikki saada ilmaiseksi ja joka osaltaan eei mitenkään lisää harrastuksen statusta.
Ja ajatus ettei vuokravaunusta saa mitään vastinetta on aivan absurdi sillä asuuhan siinä ihmisiä sen vuokra-ajan.
Pääoma on toisen sijoittama ja siitä pitää maksaa maksu jos sitä haluaa vuokrata.
En ymmärrä alkuunkaan tälläistä ajattelutapaa minulle kaikki hyöty ja sitten paskat muille.
Näen aina punaista tälläiseen ajattelufilosofiaan törmätessäni-en voi sille mitään.
Pihi ihminen on kurja matkakumppani...... t migel
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta