Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Hyttysverhot /kasettiverhot jälkiasennus

<< < (3/3)

antran1:
Laitan sulle mjo33400 yksityisviestiä, jossa on mun yhteystiedot.

reiska14:
Tuo linkin verho on "premium" malli. Se saranoilla aukastava on halvempi. Hyvä kun mjo:lta löytyi.

relluttelija:

--- Lainaus käyttäjältä: Wiki - 21.05.2015     kello on 21:27 ---Meillä on vaunussa kattoluukun pimennysverhona 10mm solukumi (retkipatjasta leikattu), johon on liimattu tumman ruskea keinonahka päällysteeksi. Toimii pimennysverhona  ja eristeenä samalla. Pysyy paikallaan hyvin kun tekee aukon mittojen mukaan ja pujottaa vetokahvojen yläpuolelle.

--- Lainaus päättyy ---
Kuinkas tässä "mallissa" toimii ilmanvaihto?

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: relluttelija - 22.05.2015     kello on 21:17 ---Kuinkas tässä "mallissa" toimii ilmanvaihto?

--- Lainaus päättyy ---

Ilmeisesti ei mitenkään, koska luukku on selvästi osa ilmastointia, ellei jopa kokonaan...

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: Pena10 - 18.05.2015     kello on 11:25 ---"Ja saako kattoluukun hyttysverho kehikoita mistään?" Itse en löytänyt kun vanhat hyttysverkot hajosi. Noihin vahoihin liimasin uudet.

--- Lainaus päättyy ---
Jotenkin todella harmaa muistikuva että taitaa olla ettei saa. Voipi löytyä 3kpl, mutta minun pitää tarkistaa onko ne vielä jäljellä varastossa.. Ei ollut sopiva uudempaan 03 vaunuun. 00 vaunuun passaa kyllä hyttysverhot.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View