Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Lentomatkailua , hotellilomaa, talonvuokrausta jne
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 13.09.2015 kello on 10:25 ---Meno-paluulennot huhtikuulle 2016 varattu Barcelonaan kolmelle hengelle, hintaa kertyi yhdellä ruumaan menevällä matkalaukulla alle 450 euroa.
Jos jollakin on kokemusta BArcelonasta, niin majoittumissuosituk sia otetaan vastaan. Jostakin läheltä Ramblasia ja rantaa aion etsiä. Kuusi yötä ollaan ja jos vaikka 1400 euroon sais hyvän majoituksen.
--- Lainaus päättyy ---
Osuuko tuo matka lähelle F1 kisoja? Jos ei niin voin kysellä tutulta jolla 3h + k aika keskustassa ja vuokraa sitä "tuttavapiirissä" kun ei itse käytä
SilSam:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 18.09.2015 kello on 11:55 ---Osuuko tuo matka lähelle F1 kisoja? Jos ei niin voin kysellä tutulta jolla 3h + k aika keskustassa ja vuokraa sitä "tuttavapiirissä" kun ei itse käytä
--- Lainaus päättyy ---
Cataloniassa ajetaan toukokuun puolivälissä ja me reissataan noin kuukausi aikaisemmin. Kyseleppä vain, mä tosin jo varasin hotlan, jossa maksuton peruutus eli sen saa peruttua jos toi 3h houkuttelee.
SilSam:
Huhuu kimi, onko majoitusta tarjolla?
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 13.09.2015 kello on 12:34 ---Kannattaa pysyä rannasta katsoen Ramblasin oikealla puolella. Vasen on ihan oikeasti huonoa aluetta, jopa minut yritettiin "ryöstää" keskellä päivää. Ei kyllä onnistunut. Minusta paremmat ravintolatkin on oikealla puolen.
Ei lompsaa takataskuun.
--- Lainaus päättyy ---
Vasemmalla on kauppahalli jota EI kannata ohittaa. On värejä, makuja ja hmmmm hajuja ;) Tuore kala ja liha tuoksuu.
Pikkuisen kun irtaantuu ramblasilta niin ruuan hinta laskee eikä tasokaan laske yhtään.
SilSam:
Mulla on varaus tonne http://www.hoteldiagonalzero.com/en/
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta