Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Lentomatkailua , hotellilomaa, talonvuokrausta jne

<< < (4/31) > >>

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 14.05.2015     kello on 16:08 ---Sama täällä jos yksin menisin, aika lailla olisi suunta eri kuin nyt täydellisiin rysiin, mutta tilanne on vain se, että kolmen alle 10 v ikäisen lapsosen kanssa täytyy olla tapahtumaa ja all inclusivia ja matkailun helppoutta, siksi suunta on nyt emännän siskon perheen kanssa rantalomalle vesipuistohotelliin, jossa kersoille riittää tekemistä aamustailtaan.

Matkailua tilanteen mukaan  ;D

--- Lainaus päättyy ---

Se on se kolmas sitten ratkaiseva. Kahden kanssa pääsee vielä lähes minne haluaa. Alkaen 9 kk ikäisestä.

Helppoutta en kyllä haekaan, enkä rentoutumista. Kokemuksia kylläkin. Paikallankaan ei hyvin pitkää viihtyisi, mutta se ei ole pahin ongelma. Aina sitä jollain keinolla kulkemaan pääsee yhdestäkin majapaikasta.

99:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 14.05.2015     kello on 17:37 ---Huomenna tähän aikaan koneessa itämeren yllä, menossa välimerelle Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mitä sitä valitetaan lentokoneen jalkqtiloista? Ihan riittävät minun mielestä :D


Hauho:
Sen minkä voittaa uloskäynnin jalkatiloissa häviää joissain lentoyhtiöissä vatsatilassa.  Nykyään onneksi irtopöydissä on pidemmät kiinnikkeet.

seppoko:

--- Lainaus käyttäjältä: 99 - 15.05.2015     kello on 16:39 ---Mitä sitä valitetaan lentokoneen jalkqtiloista? Ihan riittävät minun mielestä :D

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Ompa pienet jalat! ;D  :D

vesako:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 15.05.2015     kello on 19:35 ---Ompa pienet jalat! ;D  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ja kaikenlisäksi mun plankkaamattomat kengät. ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View