Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla

Lentomatkailua , hotellilomaa, talonvuokrausta jne

<< < (28/31) > >>

Hauho:

--- Lainaus käyttäjältä: Jeppe - 16.01.2018     kello on 17:24 ---Tämä ei liity mitenkään ketjun keskusteluun.
Tätä näkökulmaa varten, on ihan oma ketjunsa.

--- Lainaus päättyy ---

Tarkistapa alkuperäisen aloituksen otsikko ennenkuin aloitat tuomitsemisen.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 16.01.2018     kello on 16:55 ---Minä teen ulkomaan matkat nykyään lentäen + perillä henkilövuokra-autolla.  Näin ei pidempikään matkataival rasita (lentomatkan saa usein edullisemmin kuin oman auton/matka-auton vientii + ajokustannus).
Tietenkin riippuu minne suuntaan menee ja kuinka paljon on perillä ajettava jotta halutut kohteet saavuttaa.
Kullekin asia on yksilöllinen ja kokemusten myötä kuten aiemmin kirjoitettu perustaival mantereelle saattaa kokenutta puuduttaa.

--- Lainaus päättyy ---

Samalla tavalla tehty reissuja esim Espanjaan. Oikein kätevää ja tehokasta, myös ajallisesti.

Esim yhden matkan kustannukset yhteensä 9 pv ja 5 henk Espanjassa on 1543 €

http://pamaus-karavaanari.blogspot.fi/p/espanajan-matka.html

 

88k5:
Onhan tuo "lentämällä olisit jo toisen tyynyllä perillä" vähän epäkaravaanarimaine n tunnustus  :D

Ei sen puoleen oon myös sekakäyttäjä  ::)

Tossa kun päivän aikana 3. ruudulla pyöri päivänaikana työnohessa Petteri81:n 10 tubetusta viime kesältä, tuli pieni kuumotus Kanadanreissuun laittaa lisäpituutta ottaen mötörhöym alle..  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 16.01.2018     kello on 19:00 ---Tarkistapa alkuperäisen aloituksen otsikko ennenkuin aloitat tuomitsemisen.

--- Lainaus päättyy ---
Alkuperäisen aloituksen otsikko


--- Lainaus ---Minne ulkomaanreissulle kulkineella kesäkaudella 2018?
--- Lainaus päättyy ---

Käsittää matkailukulkimella tehtävät tai suunnitelmissa/toiveissa olevat matkat.
Lento jne matkoihin on oma otsikkonsa.

https://karavaanari.org/index.php/topic,13915.0.html

Hauho:
Vaikka 40 vuotta yhtäjaksoista karavaaniutta on takana en kuitenkaan pidä matkailuvaunu/auto -matkailua minulle ainoana oikeana tapana tutustua muihin paikkoihin. 
Auto on lähdössä myyntiin kai pian kun kilometrejä on kaikkiaan runsaasti ajettuna, eikä matkailuauto ole minulle sopivin autoilumuoto. 
Säälittää kuitenkin kun nykyisessä autossa on vain 27000 km ja parina viime vuonna ajot ovat olleet vain muutaman 2-3 tuhatta/vuosi.  Kori on laatumerkki ja ikää kohta 10 v joten hinnanmuutos on syntynyt enemmän ikävuosista kuin kilometreistä tai kuluneisuudesta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View