Tekniikkakeskustelut > Terassit ja pihat

Tänään tehdään terassi halvalla

<< < (2/2)

migel:
Joo kyllä mä sen ymmärsin mutta minkä murteen slangisana tuo terde on? En ole ikinä kuullutkaan ennen.

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: migel -  6.06.2015     kello on 06:43 ---murteen slangisana tuo terde on?

--- Lainaus päättyy ---

Öö... Itse olen asunut 90% koko ikäni Hki:ssä ja tuo terde ei ole mikään vieras sana, itsekin tuota usein käyttänyt meidän OKT-terdeistä, vaikka partsihan tuo toinen oikeastaan on, katettu terde n. 3m maasta ja terden alla on autokatos. Tai no palomääräykset ei (vielä) salli tuolla autoa säilytettävän, mutta peräkärry, puutarhakalusteet, jne. kuitenkin säilyy tuolla toistaiseksi varsin hyvin talven yli Thumb

massimo:
Meidän 24 neliön terassi maksoi n. 30 euroa. Ruuvit kallein investointi. Sain ostettua 6 kpl kuormalavoja (kaksinkertainen umpilaudoitus) 3,1 x 125, yhteensä 6 euroa. Eikun terassimatto päälle, ja ajaa saman asian, kuin kalliimmatkin terassin rakennusmateriaalit .

TeeJii:

--- Lainaus käyttäjältä: massimo -  6.06.2015     kello on 21:22 ---Meidän 24 neliön terassi maksoi n. 30 euroa. Ruuvit kallein investointi. Sain ostettua 6 kpl kuormalavoja (kaksinkertainen umpilaudoitus) 3,1 x 125, yhteensä 6 euroa. Eikun terassimatto päälle, ja ajaa saman asian, kuin kalliimmatkin terassin rakennusmateriaalit .

--- Lainaus päättyy ---
Sen saakin jo halutessaan koota reissuunkin mukaan, vai?

Nykyjään terassin pohjaa käytetään ns jalkakäytävänä takapihallamme...

massimo:

--- Lainaus käyttäjältä: TeeJii -  9.06.2015     kello on 06:59 ---Sen saakin jo halutessaan koota reissuunkin mukaan, vai?

Nykyjään terassin pohjaa käytetään ns jalkakäytävänä takapihallamme...

--- Lainaus päättyy ---

Reissussa telttamatto riittää  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View