Tekniikkakeskustelut > Jääkaapit
jääkaapin automaatti piezo.
Karrppa:
Täytyneepä puhallella kun pääsee paineilman luokse. Nyt tuntuu kuitenki jäähtyvän ihan ok. Pari tuntia ollut päällä ja +5 tosin pitää olla säätö täysillä.
Edit: Kyllä se näköjään pakkasen puolelle mukavasti menikin.. näyttäisi siis että tällä hetkellä toimii oikein.
Captainkidd:
Mulla Hymer vm 2011, nyt piezo kyllä aikansa rätisee, vaan kaasun merkkivalo vain läpättää, eikä suostu jäähdyttämään kaappia.
Mistähän alkais vikaa tumpelo etsimään ?
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 17.05.2015 kello on 00:32 ---Mulla Hymer vm 2011, nyt piezo kyllä aikansa rätisee, vaan kaasun merkkivalo vain läpättää, eikä suostu jäähdyttämään kaappia.
Mistähän alkais vikaa tumpelo etsimään ?
--- Lainaus päättyy ---
polttimen puhdistus ja mahdollisesti suuttimen vaihto Thumb
Captainkidd:
Vaikka tumpelo näissä kuvioissa olen, niin toki yritän, jos saisin hiukka enempi neuvoapuja. Ritilät irti ulkopuolelta, ja sitten ? - Kun ei ole koskaan tullut eteen mitään ongelmia kaasujärjestelmässä, eikä ole pienintäkään kokemusta tai tietoa jääkaapin osista..
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: Captainkidd - 17.05.2015 kello on 10:00 ---Vaikka tumpelo näissä kuvioissa olen, niin toki yritän, jos saisin hiukka enempi neuvoapuja. Ritilät irti ulkopuolelta, ja sitten ? - Kun ei ole koskaan tullut eteen mitään ongelmia kaasujärjestelmässä, eikä ole pienintäkään kokemusta tai tietoa jääkaapin osista..
--- Lainaus päättyy ---
silloin ois tiettee hyvä jos joku joka on tutustunut aiemminkin siihe tekniikkaan ois jelppimässä(kolme tuntii sitt ajon Tammisaaren ohi)..
mutta jos jolllaki ois pistää pari kuvaa tai linkki siit polttimesta ja sen sijoittelusta sekä kiinnityksestä niin se varmaan jelppais kysyjää, minkä mä oisin kyll voinu tehä kulkiissani.... ja jos ajelet täll viikoll porvoon suunnalla ni saatan toki jelpata täälläi
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta