Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
www.ajoneuvotilastot.com - lisään tilastoja matkailuautoista- ja perävaunuista.
fr:
Enpä huomanut, että täällä on vieraille vapaa alue.
Olen lisäämässä tekemälläni tilastosivulle www.ajoneuvotilasto t.com Trafin avoimeen dataan v3.0 (31.1.2015) tilastoja Matkailuautoista ja -perävaunuista.
Tässä joitakin kuvia tulevista tilastoista ja tarkoitus tehdä vastaavat tilastot kuin löytyy muillekin ajoneuvoluokille.
Kuvatiedostojen nimistä, että luvuissa on siis molempien tiedot samassa (matkailuautot + perävaunut). Maallikolle ei ollut käsitystä, että kannattaisiko olla erikseen vai ei. Merkkikohtaisista tilastoista näkyy perävaunut O-alkuisina. (jos vain O-alkuisia niin silloin merkki/valmistaja keskittynyt vain perävaunuhin).
Ennen tuotantoonsiirtoa menee vielä aikansa, mutta toki otan kehitysideoita vastaan.
Ja vielä tiedoksi, että olen työtön nikkari eli sivustolla ei ole yhteyksiä Trafiin tai mihinkään firmaan. Vaikka olen kyllä köyhyyden "vähenemiseksi" yrittänyt mainostuloja saada...ilman menestystä. :'(
Surfing:
Hienot sivut olet tehnyt!
Kehitysideoita kaipaisit.
- hakutoiminto jossa voi rajata myös vuosimalleja ja kokonaispainoa nyt olevien kriteereiden lisäksi
fr:
Kiitokset.
Huomasin muuten, että noissa esimerkeissä on luvut väärin. Poimintaohjelmassa oli melko oleellinen virhe. Kun tuotantoon asti päästään, niin luvut luonnollisesti on korjattu.
Hakutoiminto tulee jossakin vaiheessa ja se tulee sisältämään "kaikkien kenttien" osalta haun. Mukaan lukien VIN -koodin osat jos mahdollista.
Seuraavaan versioon on tarkoitus:
- lisätä Matkailuautot ja -vaunut (Tämä tulee olemaan osittain päällekäinen muiden ajoneuvoluokkien kanssa)
- lisätä metsätyökoneet (MTK)
- lisätä maastoajoneuvot (MA)
- lisätä perävaunut (O1-O4)
- MUU -ajoneuvoluokan käsittely (Tämä on sarjassamme "Trafi järjesti todellisen yllätyksen avoimeen dataan". Ongelman seurauksena mm. traktorien määrä täysin pielessä.
Aakku:
Mitenkäs se M1 luokka tulee kuvioihin mukaan? En ainakaan huomannut sellaista ryhmää...
Mulla lukee oteessa M1/henkilöauto ja ajoneuvoryhmänä matkailuauto.
jtoppi:
Minua hämmästytti matkailuvaunukuvass a olevien merkkien Sisu ja Scania osuus. Minä en ole tuommoisia ikinä nähnyt tai kuullut.
Mitäkähän tietoja asento/makailuvaunuista tuohon taulukkoon on Trafilta saatavana kokonaispainon ja rekisteröimisvuoden lisäksi?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
Siirry pois tekstitilasta