Tekniikkakeskustelut > Käyttö- ja jätevesi

Boilerin pakkasvahti

<< < (3/3)

mjo33400:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  6.05.2015     kello on 09:07 ---Siinäpä se...  Vaikka pakkasta olisi yhden yön 'muutama' aste, ei se vielä mitään riko mutta jos olet puskassa ja aamulla on vedet tiessään, niin ikävää voi olla.
Ei lämmitintäkään viitsi pitää päällä vain sen takia, että vesi voi karata kesäkelillä.

--- Lainaus päättyy ---

Nukutko siis 5 asteisessa vaunussa, jossa on toimiva lämmitin jota ei viitsi käyttää? :-[

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.05.2015     kello on 09:45 --- ^ Nyt en oikein ymmärrä keskustelua, se pakkasvahtihan on sisätiloissa.

--- Lainaus päättyy ---

Mulla on tapana laittaa vedet autoon kotona ennen liikkeellelähtöä, monesti edellisenä iltana. Silloin voi olla viileää eikä viitti lämmittää turhaan.

Ossi66:
Jos minulla on vedet vaunussa sisällä ja on pakasen uhka, jätän alden käyntiin 5 asteeseen säädettynä - ei se turhaan silloin lämmitä. ;)

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  6.05.2015     kello on 10:05 ---Nukutko siis 5 asteisessa vaunussa, jossa on toimiva lämmitin jota ei viitsi käyttää? :-[

--- Lainaus päättyy ---

Takatalli voi olla viileä, vaikka autossa on lämmin, ilman lisälämpöä. Tai juuri se, että auto odottaa yön yli lähtöä, silloin ei päällä ole kuin korkeintaan jääkaappi.
Matkalla voimme olla yön yli maastossa.  Jne.

ihaa:
Niin tosiaan kun nykyisin uusissa autoissa tuo pakkasvahti on laitettu jopa takatalliin joka mun mielestä on typerä paikka jo tarkastuksenkin kannalta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View