Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Omakotitalo vai kerrostalo?
migel:
Joo käyn kurkkaamassa sen nimen siitä pussin päältä! Mut se pussi on mökil ja sinne matkaa se huima 9 kilsaa...
sipu:
--- Lainaus käyttäjältä: migel - 18.05.2011 kello on 07:25 ---Joo käyn kurkkaamassa sen nimen siitä pussin päältä! Mut se pussi on mökil ja sinne matkaa se huima 9 kilsaa...
--- Lainaus päättyy ---
äläpä hosu .. kyyl se sielt sit selvii ,kuhan sinne kaaaauuuuuuuuuuaaaa as kerkeet .. muuten on se vaan vinhaa , et monesti lähelle onkin pitkämatka ;D kuten tuohon meitin mökkiin .. oon senkin monesti todennut ;D
vippe:
Mää ole seonnu..oon laittanu jo vaik kuipal kaikkii kukei meidän tontille :o
No okay..voin myös vannoa et ne kukkapenkit ova vihreinä loppukesäst..jos ei jopa ihan kukinnol..meinaa voikukinnoil yms pska ruohol ;D
TsKo:
Omakotitalossa tarttee asua ku ei toi mun romumäärä mahtuis mihkään muuhun paikkaan, tai sitte pitäis asua teollisuushallissa ;D
Kerrostaloon Itä-Helsinkiin syntyneenä, kuitenkin melkein koko lapsuuteni rivarissa, nuoruuteni vanhempien omakotitalossa kasvaneena ei joskus armeijan jälkeen silloisen tyttöystävän kanssa kokeiltu kerrostaloasuminen ottanut onnistuakseen.
Totesin silloin, että jos en muualla voi asua niin hommaan työmaakopin omaksi kämpäkseni :D
No joo Mielihän saattaa vielä iän myötä muuttua ja onhan kerrostalossa helppoa ja vaivatonta asua. Tällähetkellä ei kyllä semmoista kaipaa vaan omaa rauhaa 1ha tontilla päättyvän metsä-autotien varrella ja saa romuakin kerätä rauhassa, kun ei näy aarteet naapurin 8)
migel:
Samat on fiilikset täälläkin! Oma rauha vaikkakin se välillä kustantaakin ylimääräistä, ei ainakaan kukaan kysele mitäs täällä teet,vaan kysymyksenasettelu on lähinnä päinvastainen! :D :D :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta