Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Omakotitalo vai kerrostalo?
vippe:
--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 11.05.2011 kello on 12:57 ---
Olishan se helppoa asua kerrostalossa, mutta mitä mää sitte tekisin työajan ulkopuolella ???
--- Lainaus päättyy ---
voisit ol vaik kerrostalokyttääjä http://www.kyttaajat.net/ ;D
sipu:
kyl mun kamujani , jotka ovat jo sen parhaan nuoruus iän nähteet.. muuttavat mieluusti kerrostaloon tai rivariin .. harvas on ne jotka tällä iällä... niin ku me muutettiin omakotitaloon ja sitä he kyl kieltämäti ihmettelevät vieläpä ääneen .. et minä , joka koko ikäni olen asununut lähes tulkoon keskel kaupunkii .. muutan keskelle ei mitään ... mut kaikkee pittää koklaa .. :D :D :D ...niin ja aikansa kutakin ... nyt vaan nautin täst olostain :) :) :)
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 8.05.2011 kello on 19:01 ---Meillä talosta järvenrantaan vajaa 200 m mutta en ole nähnyt siitä järvestä itselleni muuta kuin haittaa, tuulee lähes aina... Mutta se on tämän savossa asumisen hinta, järviseutua menipä minne tahansa. >:(
Mutta missä on itikat, niitä en ole nähnyt omalla tontilla koskaan. :D
--- Lainaus päättyy ---
Tuuli ei haittaa, kun juuri se pitää ne itikat poissa. Auringonlaskun aikaan joskus yrittävät pureskella, mutta eipä ole montaa viikkoa vuodessa sellaista harmia.
Minä menehtyisin kyllästymiseen kerrostalossa, puuhaa pitää olla. Ja kerkiää tehdäkin, kun on "talonmies" eli joutilas sukulaiseläkeukko auttamassa rutiinihommissa. Pitääkin muistaa ostaa valkoviinilaatikko. .. ;D
Lahjonta kannattaa aina, muistakeepa veljet se!
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: vippe - 11.05.2011 kello on 12:59 ---voisit ol vaik kerrostalokyttääjä http://www.kyttaajat.net/ ;D
--- Lainaus päättyy ---
Eipä ole meillä näkynyt vielä ;)
Kerran menin yhdelle tutulle Myllypurossa käymään , ensimmäistä kertaa (ja viimeistä siihen osoitteeseen) pysäköin auton kadulle, en kaasutellut, olin selvinpäin , kävelin normaalisti iltapäivällä paritalon pihalle. Hyppäsi iso äijänrotjake eteeni, huusi kuola suupielestä valuen "mitä sinä täällä teet" , sanoin meneväni asuntoon A2 tapaamaan "kaverini nimi" , tämä siihen tokaisi ettei täällä asu sellaista. Vastasin että ahaa , otin luurin taskusta ja soitin tälle ihmiselle. Olin ihan oikeassa osoitteessa, paritalon toisen puolen omistajan pihalla , missä pitikin. No menin sisälle ja tämä henkilö kertoi talonrakentajan ja toisen puolikkaan omistajan olevan "kumma tapaus" :P
Pian kaverini muuttikin muualle kun ei viitssnyt olla "kyttääjän naapurina". Se siitä ja ei kaikilla taida olla kuivat jauhot tuossakaan asumismuodossa.
tapani pokkinen:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 11.05.2011 kello on 19:30 ---
Lahjonta kannattaa aina, muistakeepa veljet se!
--- Lainaus päättyy ---
Niin miten olikaan ne lasten kasvatuksen kolme kultaista sääntöä= Lahjonta Uhkailu ja Kiristys
Juu ja aikuisiällä taitaa se Lahjonta tepsiä kaikkein parhaiten ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta